  • 1. Data: 2014-03-13 09:07:14
    Temat: TV: karanie właściciela za niewskazanie sprawcy przekroczenia prędkości jest prawidłowe
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Podali w TV, że nawet przy niewyraźnym zdjęciu właściciel pojazdu MUSI
    wskazać kierującego. Tak uznał jakiś trybunał.

    Niby jaki przepis to nakazuje?

    Prokuratura generalna stwierdziła, że to jest niekonstytucyjne.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-03-13 09:13:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 09:07:14 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Podali w TV, że nawet przy niewyraźnym zdjęciu właściciel pojazdu MUSI
    > wskazać kierującego. Tak uznał jakiś trybunał.
    >

    > Niby jaki przepis to nakazuje?
    >
    > Prokuratura generalna stwierdziła, że to jest niekonstytucyjne.

    a dziennikarze jak zwykle nie wiedzą o czym mówią. Nie ma żadnego
    przepisu nakazującego wskazanie kierującego. Masz wskazać komu
    powierzyłeś.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-03-13 10:33:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-13 09:13, masti pisze:

    > a dziennikarze jak zwykle nie wiedzą o czym mówią. Nie ma żadnego
    > przepisu nakazującego wskazanie kierującego. Masz wskazać komu
    > powierzyłeś.

    Już się bałem, że coś zmienili w prawie. Czyli jest po staremu, o co
    więc cały ten szum w TV?

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-03-13 10:37:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:33:33 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Już się bałem, że coś zmienili w prawie. Czyli jest po staremu, o co
    > więc cały ten szum w TV?

    <http://3obieg.pl/trybunal-konstytucyjny-wszystkie-p
    ieniadze-za-mandaty-z-
    fotoradarow-musza-zostac-zwrocone> :)

  • 5. Data: 2014-03-13 10:59:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-13 10:37, masti pisze:

    > <http://3obieg.pl/trybunal-konstytucyjny-wszystkie-p
    ieniadze-za-mandaty-z-
    > fotoradarow-musza-zostac-zwrocone> :)

    Jeżeli to ma cokolwiek wspólnego z prawdą to ten co fotoradary
    wprowadzał powinien się przynajmniej pochlastać.
    Zaraz kto to taki był... ? ;-)

    PS. Ten bajzel jest nawet gorszy od tego okrutnego opresyjnego państwa
    wprowadzanego przez ptactwo kreskówkowokaczopodobne.

  • 6. Data: 2014-03-13 11:00:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > fotoradarow-musza-zostac-zwrocone

    http://3obieg.pl/trybunal-konstytucyjny-wszystkie-pi
    eniadze-za-mandaty-z-fotoradarow-musza-zostac-zwroco

    Niesamowita sprawa.

    TK strzelił samobója. Ciekawe, jak to się teraz potoczy. Czy będą na
    gwałt zmieniać ten wyrok.

    --
    MN