  • 21. Data: 2009-10-19 06:54:27
    Temat: Re: TV jako drugi monitor
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 08:00:43 +0200, Marx napisał(a):

    > tylko gdy masz tv i monitor obok siebie...
    > Marx

    Dlaczego? Do prezentacji to się jeszcze zgadzam - wygodniejsze jest
    rzucenie okiem na ekran przed sobą zamiast oglądanie się za siebie ale
    filmy? Po co dwa ekrany równocześnie? Obojętnie czy koło siebie czy w innym
    pokoju.

  • 22. Data: 2009-10-19 08:13:26
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Radosław Sokół napisał(a):

    > W przypadku PC *oznacza*. Nie zmusisz aplikacji Windows, aby
    > poprawnie skalowały obraz o niestandardowych proporcjach, skoro
    > mają problem już z trybem 120 dpi.

    Przede wszystkim: PC czy Windows? ;-)

    a) Na Linuksie (Debian Lenny) bez problemu ustawiłem
    rozdzielczość z niekwadratowym pikselem (720x400).
    Wypełniła cały monitor 17 cali (5:4).
    Mplayer z opcją -geometry lub -fs -monitoraspect 5:4 działa pięknie.

    b) To samo sprawdziłem pod Windows ustawiając na monitorze 19"
    (5:4) rozdzielczość 1280x800. Mplayer z opcjami -fs -monitoraspect
    również wyświetlił film o prawidłowych proporcjach (rozdzielczość
    się nie zmieniła- sprawdzałem w OSD monitora).

    Zatem raczej się mylisz :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 23. Data: 2009-10-20 19:34:42
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > rzucenie okiem na ekran przed sobą zamiast oglądanie się za siebie ale
    > filmy? Po co dwa ekrany równocześnie? Obojętnie czy koło siebie czy w

    Ktoś ogląda sobie film a ty dalej pracujesz i klepiesz zaklęcia.

    --
    Azarien

  • 24. Data: 2009-10-20 21:38:43
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 21:34:42 +0200, Wiktor S. napisał(a):

    > Ktoś ogląda sobie film a ty dalej pracujesz i klepiesz zaklęcia.

    Przecież nie do Ciebie to pisałem tylko do Marx-a, który się upiera przy
    klonowaniu. Ja jak najbardziej polecam osobne ekrany.

  • 25. Data: 2009-10-26 07:59:07
    Od: Marx <M...@n...com>

    Leszek K. pisze:

    > Przecież nie do Ciebie to pisałem tylko do Marx-a, który się upiera przy
    > klonowaniu. Ja jak najbardziej polecam osobne ekrany.

    zrob "pokaz slajdow" bez klonowania...
    Marx

  • 26. Data: 2009-10-30 14:42:11
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 26.10.2009, Marx napisał(a):

    > zrob "pokaz slajdow" bez klonowania...

    Bez problemu - kwestia zastosowanego softu a to już NTG.
    To, że Ty czegoś nie potrafisz zrobić nie oznacza, że się nie da. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 27. Data: 2010-01-05 09:42:53
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Przede wszystkim: PC czy Windows? ;-)

    Jakbyś nie patrzył, ponad 90% komputerów używa Windows.

    > Zatem raczej się mylisz :-)

    A teraz zrób taki sam numer z aplikacją GUI Windows, a nie
    niestandardowym programem do odtwarzania filmów.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 28. Data: 2010-01-05 11:09:58
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Radosław Sokół napisał(a):

    > Jakbyś nie patrzył, ponad 90% komputerów używa Windows.

    Jakbyś nie patrzył, 90% to nie 100%.
    Nie wnikając już w definicje "komputera" :-)

    > A teraz zrób taki sam numer z aplikacją GUI Windows, a nie
    > niestandardowym programem do odtwarzania filmów.

    Była mowa "nie zmusisz aplikacji Windows, aby poprawnie
    skalowały obraz"- mplayer poprawnie sobie skaluje
    (on, nie Windows). Poza tym chyba była mowa właśnie
    o wyświetlaniu filmów/zdjęć na TV? (nie pamiętam już,
    bo wątek odgrzewany).

    Aha, co rozumiesz przez "aplikację GUI Windows"?
    Jak doprecyzujesz, to mogę zacząć czegoś szukać :-)

    Workbench w Amidze też wyglądał inaczej w 640x256
    i w 640x512. Nie przeszkadzało to wygodnie oglądać zdjęć
    i prezentacji (Scala) na ekranie TV w "niestandardowej"
    rozdzielczości.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 29. Data: 2010-01-05 11:11:01
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Dominik & Co napisał(a):

    > Jakbyś nie patrzył, 90% to nie 100%.
    > Nie wnikając już w definicje "komputera" :-)

    Podkreśliłem ponadto "PC czy Windows", żeby upewnić
    się, czy chodzi Ci o kwestie programowe czy sprzętowe.