  • 1. Data: 2014-05-14 07:49:57
    Temat: TV LED do 3 tys. zł: 46-47``
    Od: "dendix" <d...@o...pl>

    Ponoć w ostatnich miesiącach pojawiło się troche nowych modeli TV m.in.
    Samsungi z serii H, Panasonic, Philips. Co byście polecili fajnego w cenie
    do 3 000 zł.
    Zależy mi na nagrywaniu na USB (to już chyba standard), Wi-Fi z przeglądarką
    (żebym mógł serfować po wszystkich stronach www). Fajne rozwiązanie ma w tym
    temacie Philips z pilotem z klawiaturą qwerty, ale chyba w tych modelaqch do
    3 tys. zł nieosiągalny
    Wogóle czy te przeglądarki internetowe wyświetlą mi np. strony z darmowymi
    meczami typu livesport.pl, sportv.pl, livestream365.com/pl/ itp. To
    wszystko działa na javie i flashpleyerze.
    Dodatkowo żeby odtwarzał filmy divix, avi z polskimi napisami txt,
    oczywiście ładny obraz, fajny dźwięk itp.

  • 2. Data: 2014-05-14 08:07:49
    Temat: Re: TV LED do 3 tys. zł: 46-47``
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-05-14 07:49, *dendix* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Ponoć w ostatnich miesiącach pojawiło się troche nowych modeli TV m.in.
    > Samsungi z serii H, Panasonic, Philips. Co byście polecili fajnego w cenie
    > do 3 000 zł.

    http://www.ceneo.pl/23274935
    Jestem bardzo zadowolony. Jedynym malutkim minusem jest dosyć słaba
    powłoka antyrefleksyjna - nie umywa się do tej z mojego starego Sharpa.
    Nie wiem, jak działa (jeśli) oglądanie przekazów w przeglądarce (nigdy
    mi do głowy nie przyszło coś takiego :) ), ale reszta działa i to dobrze.
    Bardzo fajnie się sprawdza Magic Remote.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2014-05-20 11:22:42
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Dnia 2014-05-14 07:49, *dendix* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > http://www.ceneo.pl/23274935

    Ma 47LA620 i też jestem zadowolony.

    > Jestem bardzo zadowolony. Jedynym malutkim minusem jest dosyć słaba
    > powłoka antyrefleksyjna - nie umywa się do tej z mojego starego Sharpa.

    Sharp miał lepszą ale padło mi podświatlanie zaraz po gwarancji (okazało się
    one tak mają, wada fabryczna) i naprawa prawie tyle co nowy :(

    > Nie wiem, jak działa (jeśli) oglądanie przekazów w przeglądarce (nigdy mi
    > do głowy nie przyszło coś takiego :) ), ale reszta działa i to dobrze.

    O ile mi wiadomo to nie ma prawa działać bo żaden TV nie ma Flasha

    > Bardzo fajnie się sprawdza Magic Remote.

    Wolę tradycyjny :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-05-29 13:44:58
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    dendix wrote:
    > Ponoć w ostatnich miesiącach pojawiło się troche nowych modeli TV
    > m.in. Samsungi z serii H, Panasonic, Philips. Co byście polecili fajnego w
    > cenie do 3 000 zł.

    Mam F6500 i jest okay. Nowa seria H jest grubsza, ramka jakas taka kiczowata a
    na dole skandalicznie gruba.
    Nagrywa, odtwarsza wszystko (oprocz kodeku .256 - w serii H juz to lyknie).

    F i H wg mnie mozna polecic. Klawiatura juz lepsza radiowa taka jak do PC, w
    pilocie beda za male klawisze.
    Przegladarka lyka flasha (yt dziala przez przegladarke poprawnie).
    Bezprzewodowa mysz albo kawiatura z trackpadem wskazana ale to i tak proteza a
    nie przegladarka jak na PC :)

  • 5. Data: 2014-06-10 10:28:29
    Od: "dendix" <d...@o...pl>

    Użytkownik "forestdumb" <...@...z> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przegladarka lyka flasha (yt dziala przez przegladarke poprawnie).
    > Bezprzewodowa mysz albo kawiatura z trackpadem wskazana ale to i tak

    Włąśnie zastanawia mnie ta grubość serii F i H. Zeszłoroczne są cieńsze i
    ładniejsze. A jakie są pozostałe różnice?
    Matryca w obu jest Samsunga? Czytałem że w F występowały jakieś usterki w
    postaci pasków. Zw w H poprawili głośniki.
    Nie patrząc na wyglą który byście wybrali? H6400, H6500 czy F6500, F6770?
    Cenowo od 4200 zł (H6400 i F6500) do 4600 zł (H6500 i F6770)