  • 61. Data: 2010-11-06 21:09:19
    Temat: Re: TV LCD - zużycie prądu
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-03 08:57, Cavallino pisze:

    > Co znaczy że ze 152 W pewnie ponad 130 W to zużycie przez podświetlenie
    > matrycy, a cała reszta to śmieszne kilkanaście W, czyli tyle ile bierze
    > tuner Cyfry.

    A niby co tam ma żreć więcej? Zużycie prądu
    przez elektronikę widać na oko w postaci
    ilości wydzielanego ciepła, jest to mocno
    skorelowane.

    Tomy M.

    --

    Tomy M.

  • 62. Data: 2010-11-06 21:10:16
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-30 14:31, BearBag pisze:

    > Nie bardzo jest to mierzalne takim przyrządem bo miałem podłaczone kilka
    > dni i miernik wciąż wskazywal okolice zera. Ktoś to liczył na elektrodzie i
    > wychodziło poniżej 1zł na rok przy kilku ładowarkach w rodzinie. Raczej do
    > pominięcia bo raz zapomnisz wyłączyć żarówke w łazience i więcej prądu ci
    > pójdzie.

    Ale kondensatory szybciej wysychają w ładowarkach :-)

    --

    Tomy M.

  • 63. Data: 2010-11-06 21:14:18
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-31 16:54, L pisze:
    [ciach]
    > pomieszczenia są rozwiązane podobnie - łazienka bez zmian a w kuchni po
    > kilka centymetrów naokoło wysokiej na 1.8m lodówki .

    ... wiesz o czym bym na Twoim miejscu marzył?
    O tym aby zarabiać o 100 zł miesięcznie więcej
    i nie zajmować się takimi pierdołami.

    --

    Tomy M.

  • 64. Data: 2010-11-06 21:18:10
    Temat: Re: TV LCD - zu ycie pr du
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-01 09:21, pawell32 pisze:

    > ja u siebie w warszanie nad stolem miełem 3 małe (autobusowe)
    > świetlówki zasilane 24V. jedna ponbierała ok 0,5A, co daje ok 12W.
    > nie wiem czy jedna żarówka 60 W by mi tam wystarczyła, a dodatkowo
    > w razie "w" mogłem świcić z aku ;-)

    Chociaż nie mogę o tym wiedzieć to mogę się założyć że
    nosisz okulary.
    Miejsca pracy nie wolno oświetlać jarzeniówką. Przestrzegam
    tego i mam doskonały wzrok mimo 16 letniego siedzenia
    przy komputerze.

    --

    Tomy M.

  • 65. Data: 2010-11-06 21:19:52
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-02 18:39, BearBag pisze:

    > To że 10mln ludzi codziennie pali w swoim aucie (zupelnie niepotrzebnie) w
    > sumie ponad 100Wattowe zarówki to już nikt nie wspomni. Ta energia przeciez
    > bierze się ze słonca ....

    Kumaci już dawno mają światła dzienne LED :-)
    Nie tyle ze względu na oszczędność paliwa co
    oszczędność akumulatora i wygodę (automatyka).

    --

    Tomy M.

  • 66. Data: 2010-11-07 10:42:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 22:54, Cavallino pisze:
    > Notebook - 20-30 W (zapewne przy czymś co by obciążyło procek, czyli
    > jakiejś grze wyszłoby sporo więcej).

    coś mało. Asus A52 - 15,6 cala - podświetlenie led, podczas ładowania
    ok 60W. Różnica pomiędzy pełną a min jasnością ok 6-8 W

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 67. Data: 2010-11-07 10:44:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > coś mało. Asus A52 - 15,6 cala - podświetlenie led, podczas ładowania
    > ok 60W.

    Może większość to ładowanie, ja mam notebooka praktycznie non stop
    podłączonego do prądu, więc mógł nie zmierzyć poboru przy ładowaniu.

  • 68. Data: 2010-11-07 11:27:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 07.11.2010 11:44, Cavallino pisze:

    > Może większość to ładowanie, ja mam notebooka praktycznie non stop
    > podłączonego do prądu, więc mógł nie zmierzyć poboru przy ładowaniu.

    bez ładowania 33W.
    co ciekawe, różnica pomiędzy zgaszonym, a min podświetleniem tylko 1W

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 69. Data: 2010-11-07 13:02:46
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 22:54, Cavallino pisze:
    > Kupiłem miernik zużycia energii w Netto i mogę się podzielić obserwacjami.
    >
    > TV LCD 32 cale (Sharp P55) zużywa ok 120 W energii.
    > HTPC z kartami sat i dvb-t, podczas oglądania materiału HD - poniżej 90 W.
    > Notebook - 20-30 W (zapewne przy czymś co by obciążyło procek, czyli
    > jakiejś grze wyszłoby sporo więcej).
    >
    > Jutro jeszcze sprawdzę Philipsa HD od Cyfry.

    Mój Samsung 46' LCD zużywa w trybie standard 168 W.
    Monitor Samsung 25,5' w optymalnym trybie Internet - 59 W.
    Amplituner stereo Yamaha - zużycie zmienne 20-50 W (przeciętnie
    dwadzieścia parę).
    Turbodekoder N-ki - cały czas 25 W.
    Komp z grafiką GTX 275 i prockiem Phenom II x4 - około 150 W w idle i
    210-320 W w grach.

  • 70. Data: 2010-11-07 13:03:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bez ładowania 33W.

    Pewnie masz mocniejszy procek.
    Ja mam jakieś Core Duo, ale bardzo wolnego, więc pewnie mniej żre.