  • 11. Data: 2006-12-20 09:12:38
    Temat: Re: TPsa abonament socjalny+ internet
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):
    > Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wiec jaka to jest firma ?

    panstwowa? tyle ze francuzka.

  • 12. Data: 2006-12-20 09:35:13
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "kulek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > panstwowa? tyle ze francuzka.

    Panstwo ma w niej udzial, ale nie wiekszosciowy.

  • 13. Data: 2006-12-20 11:57:40
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):
    [..]

    > Uke wali kary, a ja wale kloce w kiblu, to apropo porownan do biedronek :)
    > Ososbisice nie lubie tepsy, ale walka z nia dla niektorych to jakby sie juz
    > zakorzenila genetycznie :) Socjalny to socjalny i nie mozna miec neo
    > jak chce tanie neo niech sobie wezmie bez telefonu.
    Hm... można mieć Neo na socjalnym (wiem bo mam od 2 lat).

  • 14. Data: 2006-12-20 15:04:19
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Przemysław Gubernat wrote:
    > Radosław HORODNICZY napisał(a):
    > [..]
    > Hm... można mieć Neo na socjalnym (wiem bo mam od 2 lat).

    Owszem masz, ale tylko dlatego, że umowe podpisałeś przed wprowadzeniem
    ograniczeń (nie trenowałem neo, więc dokładnie nie pamiętam), lub jak
    zwykle ktoś się pomylił. Wg obecnych regulaminów TP - nie można mieć
    ADSL'a z TP na linii PSTN/Socjalny z TP. Można mieć za to ADSL'a u
    innego dostawcy na socjalnym z TP.

    Jeżeli Twierdzisz, że można mieć - podaj sposób. Ja np. znalazłem drogę
    prawną do tego by skorzystać z promocji dla nowych klientów (InternetDSL
    (nie neo)/Jesienna) jako stary klient. Co ważne - bez odłączania usługi
    (to właśnie doradzają w Telepunktach i innych NerwoLiniach ;) )

    pozdrawiam

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 15. Data: 2006-12-20 15:32:50
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Rafał Łukawski napisał(a):

> [...]
    > innego dostawcy na socjalnym z TP.
    > Jeżeli Twierdzisz, że można mieć - podaj sposób. Ja np. znalazłem drogę
    Ano.. metoda zwie się "przedstawiciel w hipermarkecie" - sprawdza czy
    możliwości techniczne są zleca instalację, idziesz podpisywać umowę i
    działa.... Na BlueLine gdy pytałem się dlaczego nie ma Neo na fakturze
    twierdzili, że dlatego że nie mogę mieć Neo na socjalnym i czy chcę
    przejść na standardowy, a ja zawsze - nie dziękuję. Dopiero po ok. 6-7
    miesiącach przysłali fakturę i "zalegalizowali" Neo na socjalnym.

  • 16. Data: 2006-12-21 16:18:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    artur waga napisał(a):
    > - nowe cenniki od lutego , a tu dalej nic...

    Oczywiście, że tak.

    Abonament w tepsie, internet u kogoś innego ;)

    M.

  • 17. Data: 2006-12-21 21:14:18
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 20 Dec 2006 10:35:13 +0100, Radosław HORODNICZY wrote:

    > Panstwo ma w niej udzial, ale nie wiekszosciowy.

    ale ma, dopoki bedzie mialo _jakikolwiek_ ,nie powinno sie traktowac w/w
    firmy na rowni z firmami prywatnymi. Skoro zostala zbudowana z pieniedzy
    podatnikow, powinno sie nalozyc na nia odpowiednie obowiazki takie jak
    udostepnianie swojej infrastruktury wszelkim zainteresowanym podmiotom po
    cenie rownej kosztom wytworzenia.

    Dopoki tak nie bedzie to bedziemy obserwowac euroabsurdy w ktorych za
    pieniadze podatnikow buduje sie euromolochy w rodzaju tpsa czy orlen,
    ktore posiadajac wiecej kapitalu bez problemu potrafia zdobywac przewage
    na rynku z firmami prywatnymi, mimo ze te ostatnie znacznie lepiej
    gospodaruja pieniedzmi.