    From: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPsa abonament socjalny+ internet
    Date: Wed, 20 Dec 2006 16:32:50 +0100

    Rafał Łukawski napisał(a):

    > Owszem masz, ale tylko dlatego, że umowe podpisałeś przed wprowadzeniem
    > ograniczeń (nie trenowałem neo, więc dokładnie nie pamiętam), lub jak
    > zwykle ktoś się pomylił. Wg obecnych regulaminów TP - nie można mieć
    > ADSL'a z TP na linii PSTN/Socjalny z TP. Można mieć za to ADSL'a u
    > innego dostawcy na socjalnym z TP.
    > Jeżeli Twierdzisz, że można mieć - podaj sposób. Ja np. znalazłem drogę
    [..]
    Ano.. metoda zwie się "przedstawiciel w hipermarkecie" - sprawdza czy
    możliwości techniczne są zleca instalację, idziesz podpisywać umowę i
    działa.... Na BlueLine gdy pytałem się dlaczego nie ma Neo na fakturze
    twierdzili, że dlatego że nie mogę mieć Neo na socjalnym i czy chcę
    przejść na standardowy, a ja zawsze - nie dziękuję. Dopiero po ok. 6-7
    miesiącach przysłali fakturę i "zalegalizowali" Neo na socjalnym.