  • 21. Data: 2004-02-08 16:19:57
    Temat: Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 8 Feb 2004, Ed Colanski wrote:

    > Wasziemu zapewnie chodziło o styk punkt-punkt L2 a nie medium
    > wielodostępowe jakim jest WIX.

    Przemek o tym doskonale wie, ale lubi troche pomieszac prawda ? ;>

    Wojtek

  • 22. Data: 2004-02-08 16:29:17
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

    > A Ty skrzetnie wyciales niewygodny dla ATMAN'a zdanie o ICP.

    Zazwyczaj wycinam cytaty przy odpowiadaniu. A Ty?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 23. Data: 2004-02-08 16:30:26
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

    > Przemek o tym doskonale wie, ale lubi troche pomieszac prawda ? ;>

    Ty tez sadzisz, ze switch Ethernetowy nie jest stykiem L2?

    Moja prawda, Twoja prawda, g*no prawda :)

  • 24. Data: 2004-02-08 16:31:40
    Od: f...@i...pl

    On 8 Feb 2004, Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Zazwyczaj wycinam cytaty przy odpowiadaniu. A Ty?

    Jezeli dotycza czegos waznego to nie. ;>

    Wojtek

  • 25. Data: 2004-02-08 16:32:30
    Od: f...@i...pl

    > Ty tez sadzisz, ze switch Ethernetowy nie jest stykiem L2?

    Z filozoficznego punktu widzenia ...... ?

    Wojtek

  • 26. Data: 2004-02-08 16:43:14
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Bartosz Waszak <w...@i...pl> wrote:

    > a to jednak ATMAN jest w IXP a ostatnio usłyszałem, że nie jest i m.in z
    > tego powodu nie musi akceptować mojego ASa w ICM-IXP ?

    Tak, łyżka na to nie możliwe:

    cosmos> show ip bgp 62.21.99.99
    BGP routing table entry for 62.21.0.0/17
    Paths: (3 available, best #3, table Default-IP-Routing-Table)
    Not advertised to any peer
    24748 8664 13110
    193.111.36.49 from 193.111.36.49 (193.111.36.2)
    Origin IGP, localpref 100, valid, external
    Last update: Fri Feb 6 15:28:34 2004

    Po za tym temat staje się już dość nudny...

    --
    *[ ŁT ]*

  • 27. Data: 2004-02-08 16:49:44
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

  • 28. Data: 2004-02-08 18:45:57
    Od: "Matias" <m...@t...poczta.fm.invalid>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał:

    > Owszem, dokladnie tak jest.
    >
    > Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz. POL34 chce dostawac dostep do TPNET za
    > darmo lub po obnizonej cenie, ale jednoczesnie chce go sprzedawac
    > dalej do uzytkownikow komercyjnych (Allegro, Tlen, ...). Czy to nie
    > jest psucie rynku przez stosowanie dumpingowych cen?
    (ciach)

    Nie jest tak, bo ruch komercyjny i akademicki oraz działalność komercyjna i
    naukowa jest w POL34 rozdzielona. Było już wałkowane w innym wątku, więc
    można sobie takie flame-warsy odpuścić mimo całego ich uroku :)

    To nie LubMAN a POL34 właśnie...

    Pozdr
    Matias

  • 29. Data: 2004-02-08 18:51:02
    Od: "Matias" <m...@t...poczta.fm.invalid>

    Użytkownik "mathom" <m...@p...pl> napisał:
    > Poczytaj archiwum i wiej z pol34...

    Albo poczytaj i trzymaj się rękami i nogami :-)

    Matias

  • 30. Data: 2004-02-08 19:10:39
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...net> wrote:

    > Po za tym temat staje się już dość nudny...

    Co nie zmienia faktu, że samo bycie w jakimś IX-ie nie oznacza od razu
    możliwości/chęci bezpłatnego peeringu z każdym, prawda? A chyba głównie o to
    tutaj chodzi. I ATMAN nie jest tutaj jakimś szczególnym wyjątkiem?

    --
    Przemysław Maciuszko