  • 31. Data: 2003-11-01 21:24:37
    Temat: Re: TPSA <-> MAN - cięcia ?? :(
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Sat, 1 Nov 2003 11:33:48 +0000 (UTC) I had a dream that MaRaS <s...@m...bz>
    wrote:
    >Ja bym powiedzial, ze na odwrot. Przeciez np. POZMAN wiecej wysyla niz
    >odbiera na styku z tpsa.

    Czytaj wątek. Pytanie było: co w ogóle może lecieć z sieci tepsy do
    akademickiej i podałem przykład. Nigdzie nie pisałem, że ten ruch jest
    większy od ruchu w drugą stronę, tylko że JEST.

  • 32. Data: 2003-11-02 15:19:08
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) napisał(a):

    > Studenci z akademików ciągną empegi od użytkowników Polpaka.

    Raczej odwrotnie. W MANach jest duzo wiecej warezu, a ciagna to
    uzytkownicy neostrad.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 33. Data: 2003-11-03 08:02:24
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Tue, 28 Oct 2003 22:28:31 +0000 (UTC), MaRaS wrote:

    > Osobiscie zauwazam ostatnio straszne spowolnienia w polskim internecie (nie
    > tylko POZMAN-TP) i napewno jest to po czesci spowodowane przez, to ze TPSA
    > za darmo "rozdaje" (do 31-go pazdziernika) neostrade na miesiac i kazdy
    > sciaga "ile wlezie".

    No i mamy promocję przedłużoną do końca roku :
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=9631
    To chyba będzie dobry sprawdzian dla szkieletu sieci ;).

    --
    Tom

  • 34. Data: 2003-11-03 17:32:51
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > No i mamy promocję przedłużoną do końca roku :
    > http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=9631
    > To chyba będzie dobry sprawdzian dla szkieletu sieci ;).

    Nie wiem z czego się tak cieszysz :( to będzie masakra. Z tego co wiem,
    tepsa nic innego teraz nie robi oprocz neostrad. Zapchają net do końca ...

  • 35. Data: 2003-11-03 17:33:02
    Od: m...@n...net

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > A konkretnie o to, że na takim łączu to klienci TPSA korzystają bardziej
    > z zasobów w POL34, niż odwrotnie, a TPSA nie wyraża chęci udostępniania
    > łącza na zasadzie darmowej wzajemnej wymiany ruchu.
    >
    > p.

    A po co TPSA ma wyrazac chec. TPSA musi na podstawie prawa zrobic to na
    racjonalnych warunkach. MAN jest operatorem telekomunikacyjnym, siega
    wiec po odpowiednia ustawe, na podstawie rozdzialu o laczeniu sieci
    wystepuje z wnioskiem o polaczenie sieci. Jesli proponowane warunki mu
    nie odpowiadaja to pisze wniosek do URTiPu o wydanie decyzji
    zastepujacej umowe. We wniosku takim moze oczywiscie zarzadac
    rozliczania kosztow lacza na podstawie roznicy ruchu - jesli klienci
    TPSA wiecej sciagaja niz wysylaja, to MAN powinien dostawac pieniadze od
    TPSA, a nie placic.

  • 36. Data: 2003-11-04 11:22:04
    Od: Tomasz Kłoczko <k...@r...mif.pg.gda.pl>

    m...@n...net wrote:

> [...]
    > rozliczania kosztow lacza na podstawie roznicy ruchu - jesli klienci
    > TPSA wiecej sciagaja niz wysylaja, to MAN powinien dostawac pieniadze od

    Naprawdę napiszesz taki wniosek ?

    kloczek
    -------
    -------
    Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: k...@r...mif.pg.gda.pl*

  • 37. Data: 2003-11-04 13:49:42
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    A znasz firme ktora nie ma innych powiazan z tym operatorem i odwazy sie
    pojsc na wojne w URTiPie

  • 38. Data: 2003-11-11 00:05:56
    Od: Behcio <b...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-03 18:32, Użytkownik mathom napisał:
    st&p1=9631

    > Nie wiem z czego się tak cieszysz :( to będzie masakra. Z tego co wiem,
    > tepsa nic innego teraz nie robi oprocz neostrad. Zapchają net do końca ...

    spoko, spoko, miesiac szybko mija i testerzy hurtowo zdadzą sprzęt (ja
    też :))

    Beh

  • 39. Data: 2003-11-11 18:12:54
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > spoko, spoko, miesiac szybko mija i testerzy hurtowo zdadzą sprzęt (ja
    > też :))

    pytałem montera ktory to robi, 1/10 neostrad zostaje, reszta do zwrotu.

    Marcin

  • 40. Data: 2003-11-11 19:51:14
    Od: "Michal Siwek" <m...@o...pl>

    Behcio wrote:

    > spoko, spoko, miesiac szybko mija i testerzy hurtowo zdadzą sprzęt (ja
    > też :))

    Tpsa przedluzyla o kolejny miesiac te promocje.
    Jedni zdadza sprzet, drudzydopiero wezma ehh :((

    Michał