eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTP nie przeniosła DSL w ciągu 30 dni - rozwiązanie umowy?TP nie przeniosła DSL w ciągu 30 dni - rozwiązanie umowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!c26g2000vbq.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Michal Frackowiak <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: TP nie przeniosła DSL w ciągu 30 dni - rozwiązanie umowy?
    Date: Fri, 15 Apr 2011 15:08:27 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <8...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 78.28.2.51
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1302905308 8080 127.0.0.1 (15 Apr 2011 22:08:28 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2011 22:08:28 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c26g2000vbq.googlegroups.com; posting-host=78.28.2.51;
    posting-account=_f26wQoAAAAZo5Vk98084XYvLx-SKNAD
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_6_7; en-us)
    AppleWebKit/533.20.25 (KHTML, like Gecko) Version/5.0.4
    Safari/533.20.27,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233919
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie! Pomocy!

    Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w związku z naszą sytuacją. Mamy w
    TP usługę DSL. Na firmę. Firma przeniosła swoje biuro przed kilkoma
    dniami do nowego lokalu. Przezornie, 12 marca zgłosiłem zlecenie
    przeniesienia DSLa na nowy adres. Minęło 30 dni, i nic. Wprawdzie po
    paru telefonach do błękitnych panienek wczoraj przysłano ekipę, która
    sprawdziła, że rzeczywiście w ścianie mamy "sygnał", o tyle na kontakt
    ekipy zajmującej się konkretnie DSLem czekam i nie wiem jak długo
    jeszcze będę czekał. Dzisiaj jest 34. dzień od zlecenia przeniesienia.

    No i jest problem, bo jako firma "internetowa" potrzebujemy internetu,
    a TP nie wiadomo kiedy go nam przeniesie. Jednocześnie w nowym lokalu
    mamy parę innych ofert (nie ukrywam że lepszych niż DSL) z możliwością
    podłączenia w ciągu paru dni. Na razie wykorzystujemy limity internetu
    w naszych komórkach, ale jak długo tak można.

    No i teraz zasadnicze pytanie: czy możemy rozwiązać umowę z TP, z winy
    TP? Mamy umowę promocyjną na 2 lata, minął niecały rok. Nie mogę
    doszukać się jakiejś twardej podstawy prawnej czy regulaminowej,
    chociaż parę osób mi sugeruje że TP nie wywiązuje się z umowy. Nie
    ukrywam że z chęcią bym pożegnał się z TP, ale nie chcę zrywać umowy
    "z mojej winy" ze względu na absurdalne kary (czytaj: zwroty ulg). No
    i naprawdę potrzebuję szybkiego internetu i mam dosyć wydzwaniania i
    ponaglania TP :-(

    Wdzięczny za każdą pomoc i opinię,
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: