-
1. Data: 2005-11-30 17:38:48
Temat: TP SA nie lubi reklamacji
Od: "Barti" <b...@p...onet.pl>
O godzinie 18:13 starałem się zgłosić reklamację usługi Neostrada do TP SA.
Połaczenie zaliczyło zgona ponownie. Pani na infolinii 0800102102 odmówiła
przyjecia reklamacji, bo w tej chwili trwa konserwacja systemu. Jestem
bardzo ciekawy, jak to się ma do prawa telekomunikacyjnego? Proszę kogoś o
kilka słów, bo jestem rozbawiony i bezradny.
Barti
-
2. Data: 2005-11-30 22:13:48
Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
Od: "Brodi" <madmax81@_dsd_interia.pl>
masz to na taśmie nagrane ?
jak nieto ich możesz cmoknąć w pompke
a tak na serio to lepiej żeby powiedziała prawde niż żeby udawała że coś
wpisuje i cię spławiła
zadzwoń póżniej zgłoś i zarządaj numeru zgłoszenia
-
3. Data: 2005-12-01 00:59:37
Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
Od: Neas <n...@n...invalid>
Barti pisze:
> O godzinie 18:13 starałem się zgłosić reklamację usługi Neostrada do TP SA.
> Połaczenie zaliczyło zgona ponownie. Pani na infolinii 0800102102 odmówiła
> przyjecia reklamacji, bo w tej chwili trwa konserwacja systemu. Jestem
> bardzo ciekawy, jak to się ma do prawa telekomunikacyjnego? Proszę kogoś o
> kilka słów, bo jestem rozbawiony i bezradny.
Może zachowała się niezbyt mądrze ale... nie masz co robić tylko
zgłaszać reklamację gdy Ci mówią, że trwają jakieś planowe prace?
--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
-
4. Data: 2005-12-01 02:14:01
Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>
Neas <n...@n...invalid> wrote:
>> O godzinie 18:13 starałem się zgłosić reklamację usługi Neostrada do
>> TP SA. Połaczenie zaliczyło zgona ponownie. Pani na infolinii
>> 0800102102 odmówiła przyjecia reklamacji, bo w tej chwili trwa
>> konserwacja systemu. Jestem bardzo ciekawy, jak to się ma do prawa
>> telekomunikacyjnego? Proszę kogoś o kilka słów, bo jestem rozbawiony
>> i bezradny.
>
> Może zachowała się niezbyt mądrze ale... nie masz co robić tylko
> zgłaszać reklamację gdy Ci mówią, że trwają jakieś planowe prace?
Planowe prace o 18:13?
--
./ premax
./ premax@hot,pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
-
5. Data: 2005-12-01 07:23:50
Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>
> masz to na taśmie nagrane ?
> jak nieto ich możesz cmoknąć w pompke
> a tak na serio to lepiej żeby powiedziała prawde niż żeby udawała że coś
> wpisuje i cię spławiła
> zadzwoń póżniej zgłoś i zarządaj numeru zgłoszenia
i co ci da nr zgloszenia?
z tego co kojaze oni maja 3 dni robocze na naprawe
uszkodzenia.......
-
6. Data: 2005-12-01 07:28:34
Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Radosław HORODNICZY napisał(a):
>
> i co ci da nr zgloszenia?
Dobre pytanie ;-)
> z tego co kojaze oni maja 3 dni robocze na naprawe
> uszkodzenia.......
>
Pod warunkiem, że... możesz udowodnić, KIEDY było zgłoszenie. Inaczej
jak w Misiu - nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi. Stąd
przydatny jest numer zgłoszenia, najlepiej zweryfikowany poprzez
"sprawdzenie" co się dzieje ze zgłoszeniem numer xxx
M.
-
7. Data: 2005-12-01 08:48:03
Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>
Stąd
> przydatny jest numer zgłoszenia, najlepiej zweryfikowany poprzez
> "sprawdzenie" co się dzieje ze zgłoszeniem numer xxx
>
Dobre okreslenie, "przydatny" tylko tak naprawde to w du.. se mozna
go wsadzic :) Bo tak naprawde to te zgloszenia sa zamykane automatycznie
bez zadnego potwierdzenia, i po 2 czy 3 dniach mozesz zadzownic, spytac
i pani powie ze uszkodzenie jest juz naprawione a zgloszenie zamkniete
i ze jesli masz problem to wina lezy po stronie komputera lub ewentualnie
moze znowu przyjac zgloszenie....
A IMHO sadzic sie z nimi to raczej bez sensu
-
8. Data: 2005-12-01 14:59:33
Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Radosław HORODNICZY napisał(a):
> Dobre okreslenie, "przydatny" tylko tak naprawde to w du.. se mozna
> go wsadzic :) Bo tak naprawde to te zgloszenia sa zamykane automatycznie
> bez zadnego potwierdzenia, i po 2 czy 3 dniach mozesz zadzownic, spytac
> i pani powie ze uszkodzenie jest juz naprawione a zgloszenie zamkniete
> i ze jesli masz problem to wina lezy po stronie komputera lub ewentualnie
> moze znowu przyjac zgloszenie....
Zależy, jaka masz umowę i co naprawdę się dzieje.
>
> A IMHO sadzic sie z nimi to raczej bez sensu
>
>
No... Lepiej usiąść w kąciku i sobie popłakać.
M.
-
9. Data: 2005-12-08 20:10:16
Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
Od: "Tomek" <n...@f...you>
> z tego co kojaze oni maja 3 dni robocze na naprawe
> uszkodzenia.......
Nic podobnego... wlasnie minal miesiac i 3 dni od kiedy ja zglosilem
awarie - po miesiacu tak jak obiecali zadzwonili ale nic nie zrobili -
jedyny zapis jaki mnie broni to to ze po 30 dniach moge zrezygnowac z ich
uslug. Tyle.
Mam neo 6Mbitow - transfer na poziomie 6KB/s... Problem nie lezy u mnie.
Przyznali sie że mają problem z kablami. Ale faktury twardo przysyłają...
nawet zawyżone a korekty "wysłali" ale nie dotarły...
Kij im w oko.