  • 41. Data: 2004-10-15 10:42:27
    Temat: Re: TP SA Nowa oferta
    Od: "szymon" <_...@w...wielun.pl>

    Michal Gawrylczyk wrote:

    > Robi, robi. Widzialem sytuacje gdzie na dwoch laczach jedno z nich
    > bylo zapchane na maxa, a drugie w 60-70%. W takiej sytuacji ktos (np.
    > Twoj klient) moze zostac wepchniety w zapchane lacze, pomimo wolnego
    > pasma na drugim.

    I tak lepszy taki LB niż żaden. A te hosty były z adresami publicznymi czy
    po translacji?

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 42. Data: 2004-10-15 11:00:14
    Od: "Wojciech Wielogorski" <a...@e...pl>

    "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message

    > ciekawe kiedy stosowny urząd się przypiepszy do świadczenia usługi
    > neostrada po cenach dumpingowych (wyposażenie ADSL zdaje się wymaga
    > portu ATM)
    ciekawe kiedy sie przypieprzy do tego, ze najtansza neostrada do abonenta
    kosztuje 59 zl a dzierzawa lacza do niego samego kabla powiedzmy 70-80 zl
    misiecznie ;-)

    pzdr

  • 43. Data: 2004-10-15 11:43:19
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Wojciech Wielogorski <a...@e...pl> wrote:
    > "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message

    > ciekawe kiedy sie przypieprzy do tego, ze najtansza neostrada do
    > abonenta kosztuje 59 zl a dzierzawa lacza do niego samego kabla
    > powiedzmy 70-80 zl misiecznie ;-)

    Wszystko jest w najlepszym porządku. Elektrony używane do Neotransmisji
    mają specjalne własności smarująco konserwujące w odróżnieniu od tych
    z pokątnych transmisji które b. niszczą kable. Po paru latach taki
    transmisji
    kabel wygląda jak ser szwajcarski. Tak ze to musi słono kosztować więcej.
    Nie po to mi i innym te kable zapieprzyli żeby na zmarnowanie poszły.

    miab

  • 44. Data: 2004-10-15 13:42:01
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "miab" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kabel wygląda jak ser szwajcarski. Tak ze to musi słono kosztować więcej.
    > Nie po to mi i innym te kable zapieprzyli żeby na zmarnowanie poszły.

    Jesteście politycznie niepoprawni i w dodatku czepiacie się szczegółów.
    Kogo to dziś interesuje poza garstką frustratów "którzy marudzą zamiast
    zakasać rękawy i samemu wziąść się do roboty" :->

    --
    Z#

  • 45. Data: 2004-10-15 14:14:26
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> wrote:

    > Jesteście politycznie niepoprawni i w dodatku czepiacie się
    > szczegółów. Kogo to dziś interesuje poza garstką frustratów "którzy
    > marudzą zamiast zakasać rękawy i samemu wziąść się do roboty" :->

    Chodzi Ci pewnie o wyższe kwoty podatków od tubylców przynależne(jak
    psu buda) mafii duporyjów z LSDUB i pokrewnych.

    miab

  • 46. Data: 2004-10-15 15:04:14
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    > Chodzi Ci pewnie o wyższe kwoty podatków od tubylców przynależne(jak
    > psu buda) mafii duporyjów z LSDUB i pokrewnych.

    Nie błysnę zapewne inteligencją, ale powiem, że nie wiem o co chodzi.
    Mam tylko nadzieję, że sens mojego posta był czytelny i nie odczytałeś go
    niewłaściwie.

    --
    Z#

  • 47. Data: 2004-10-15 15:16:06
    Od: "miab" <m...@f...pl>

> [...]
    >
    > Nie błysnę zapewne inteligencją, ale powiem, że nie wiem o co chodzi.
    > Mam tylko nadzieję, że sens mojego posta był czytelny i nie

    Choćby o nowy bardziej sprawiedliwy ZUS na prywaciarzy i inną burżuazyjną
    swołocz mający wejść za sprawą postempowego żontu od nowego roku w
    przywiślańskim kraju. To to takie trudne? ;o)

    miab

  • 48. Data: 2004-10-15 16:33:27
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Wojciech Wielogorski" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe kiedy sie przypieprzy do tego, ze najtansza neostrada do abonenta
    > kosztuje 59 zl a dzierzawa lacza do niego samego kabla powiedzmy 70-80 zl
    > misiecznie ;-)

    ale kabel to skads -> centrala -> dokads
    wiec jak juz tak liczysz to 59zl * 2

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 49. Data: 2004-10-15 17:45:55
    Od: viRRus <v...@c...poczta.fm>

    Użytkownik Wojciech Wielogorski napisał:

    > ciekawe kiedy sie przypieprzy do tego, ze najtansza neostrada do abonenta
    > kosztuje 59 zl a dzierzawa lacza do niego samego kabla powiedzmy 70-80 zl
    > misiecznie ;-)

    Pamiętaj, że koszt łącza pokrywa (przynajmniej w teorii) abonament, co
    najmniej standardowy (35 zl)

    V.

  • 50. Data: 2004-10-16 12:39:45
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Na czym ma ten wzgląd polegać? To, że Ty uważasz krótkie linki za lepsze nie
    > oznacza, że inni też tak myślą. Krótki link jest przydatny jak go trzeba
    > podyktować albo zapisać na kartce. W innym przypadku długość łącza nie ma
    > znaczenia o ile nie zostało połamane. Ponadto nie wiadomo do czego krótki
    > link prowadzi.

    Jak serwis dobry, to pozwala zobaczyć. ;)

    p.

    http://42.pl/url/ -- gwiazdka na końcu pokaże bez przekierowania.