  • 11. Data: 2009-04-20 09:28:01
    Temat: Re: (TP) Niechcemiś nie tylko w TP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:kjziql1x8ir.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Za darmo tego nie robi.

    za 18 zl/mc to sie moze nie oplacac.

    Choc w sumie .. zsumowac takie przypadki, wystapic do pani prezes o
    zmiane cennika ..

    A tak swoja droga - kabel do domku letniego, ktory z zalozenia jest
    slabo wykorzystywany, to sie chyba nie oplaca.

    J.

  • 12. Data: 2009-04-20 10:17:20
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > A tak swoja droga - kabel do domku letniego, ktory z zalozenia jest slabo
    > wykorzystywany, to sie chyba nie oplaca.

    Eee..... TP nie wiedziała że to domek letni.
    Zresztą życzę kazdemu takiej "altanki".
    A abonentka nie ma na terenie kraju innego domu (polskie obywatelstwo ma) i
    nie ma innego telefonu stacjonarnego.
    Dom ma status mieszkalnego więc TP powinna założyć telefon.
    Tym bardziej, że gdyby ktoś w TP uznał ten dom (wbrew papierom) za
    letniskowy to by nie proponował odszkodowania.
    Ale dziwi mnie, że G4F nikt nie raczyl zaproponować.
    Widać nawet to "się nie opłaca" (ciekawe czemu ? czy 50 PLN abonamentu to
    mało za zajęcie numeru i wyposażeń ? może terminal ich za drogo kosztuje).
    vari

  • 13. Data: 2009-04-20 10:29:06
    Temat: Re: (TP) Niechcemiś
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Do słupka dochodzi kabel I klasy, przy czym na słupek jest
    > skrosowane ze studzienki 10 par.
    > 9 par jest wolnych, jedną parę zajmuję ja.
    > Te 9 par jest jak najbardziej wolnych i możliwych do użycia
    > (pamiętajcie, ze znam tę sieć bo znam monterków i sam nawet nie
    > raz im pomagałem gdy chodziło
    [...]
    > Wogóle powodów do radości mam co niemiara.
    > Mam abo standardowy (niższego i tak bym nie mógł bo telefon na
    > firmę), mam CLIPa w DTMF (bo w FSK nie działa na tej linii), mam
    > wreszcie Neostradę 256 kb/s na OSTATNIEJ stabilnie działającej
    > parze (mierzyli jakimś przyżądem diagnostycznym ADSL i
    > selekcjonowali cały dzień).

    Czekaj czekaj - to w koncu jest 9 par wolnych i gotowych do uzytku,
    czy naprawde BMT na zrobienie internetu .
    I telefonu bez brumu ?

    > Dowiedziałem się, że TP.... wydała jakieś zarządzenie, w którym
    > ZABRANIA wykonywania przyłączeń do abonentów (aspirantów) innych
    > niż biznesowi.
    > Wiedziałem, że ta Francja w Telekomunikacji skończy się jakimś
    > socjalizmem.
    > I to jest News.
    > TP nie będzie wykonywało żadnych przyłączy do prywatnych
    > budynków.
    > Będzie z automatu BMT a jak pokazuje praktyka nawet radiodostępy
    > są skąpione.

    To zarzadzenie to jakies tajne/poufne czy UKE o tym wie ?

    J.

  • 14. Data: 2009-04-20 12:41:53
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ale dziwi mnie, że G4F nikt nie raczyl zaproponować.
    > Widać nawet to "się nie opłaca" (ciekawe czemu ? czy 50 PLN abonamentu to
    > mało za zajęcie numeru i wyposażeń ? może terminal ich za drogo kosztuje).

    zaproponowalem kiedys wlasny terminal, to stwierdzili, ze nie maja karty sim

  • 15. Data: 2009-04-20 13:50:35
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > zaproponowalem kiedys wlasny terminal, to stwierdzili, ze nie maja
    > karty sim

    I nie wpadli na to, że można przypisać do tematu dowolną kartę, dawno
    już zapomnianą u któregoś z opów i nigdzie już nie rejestrującą się,
    byle terminal smoka nie mial, już prawie 10 lat temu ktoś mi powiedział,
    że to chwila moment przy klawiaturze konsoli i "witamy szanownego pana
    serdecznie".
    Nie mogą tutaj? Może zamiast wyrzucać, podaruję im kilka nieprzypisanych
    do niczego?
    Typowe niechcemisie, a nie żadne "nie mamy karty".

    --
    Nobody wanna see us together,
    But it don't matter no.

  • 16. Data: 2009-04-20 14:04:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sempiterna napisała:

> [...]
    > byle terminal smoka nie mial, już prawie 10 lat temu ktoś mi powiedział,
    > że to chwila moment przy klawiaturze konsoli i "witamy szanownego pana

    "Któregoś z opów"? Zbyt dobrze się na tym nie znam, ale zawsze mi się
    wydawało, że karty SIM każdego z opów zawierają pewną część specyficzną
    i nie można ich ot tak sobie mieszać. Zapomniana karta z Idei, to tak,
    ale z Ery to już niekoniecznie. Mylę się?

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2009-04-20 14:09:20
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrngup06q.p7h.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

> [...]
    > i nie można ich ot tak sobie mieszać. Zapomniana karta z Idei, to tak,
    > ale z Ery to już niekoniecznie. Mylę się?

    Też tak dokładnie tego nie znam... Myślałem, że w najgorszym razie, o
    ile się da, to przeflashować kartę... a jak nie...
    Aby terminal to łyknął i aby centrala numer zaakceptowała...
    Karty Idei - zdaje mi się, że mam dwie zapomniane, dwie - POPy w porę
    nie załadowane, nie w POPę...
    Mogę poszukać i sprezentować firmie, jeśli znajdę.

  • 18. Data: 2009-04-20 14:21:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sempiterna napisała:

    > Też tak dokładnie tego nie znam... Myślałem, że w najgorszym razie,
    > o ile się da, to przeflashować kartę... a jak nie...
    > Aby terminal to łyknął i aby centrala numer zaakceptowała...

    Z przeflaszowaniem jest jeszcze gorzej. Takie rzeczy jak kopiowanie
    kart są możliwe tylko dlatego, że istnieje jakiś błąd w kryptografii
    kart SIM. I wcale to takie proste nie jest.

    > Karty Idei - zdaje mi się, że mam dwie zapomniane, dwie - POPy
    > w porę nie załadowane, nie w POPę...
    > Mogę poszukać i sprezentować firmie, jeśli znajdę.

    Ja bym spróbował przeflaszować montera. Za pół litra powinien załatwić
    nową kartę SIM.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2009-04-20 14:35:23
    Od: "R" <n...@n...pl>

> [...]
    > kart SIM. I wcale to takie proste nie jest.
    >
    > Ja bym spróbował przeflaszować montera. Za pół litra powinien załatwić

    Naprawdę myślicie, że monter będzie chciał się bawić w takie rzeczy,
    omijając wszystkie procedury?
    Mało, że może stracić pracę, to kopiowanie kart sim może zostać potraktowane
    jako przestępstwo.

    To jest "produkcja" taśmowa. Lepiej stracić klienta, niż bawić sie w rzeczy.
    R.

  • 20. Data: 2009-04-20 14:38:56
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Z przeflaszowaniem jest jeszcze gorzej. Takie rzeczy jak kopiowanie
    > kart są możliwe tylko dlatego, że istnieje jakiś błąd w kryptografii
    > kart SIM. I wcale to takie proste nie jest.

    O ! I tu mam prośbę do Grupowiczów.
    Jakiś czas temu "skopiowałem" sobie swoje (na szczęście stare i nigdy nie
    wymieniane a używane) karty SIM.
    Ale "skopiowałem" w formie danych (wszystkie klucze itp) na CD.
    Niestety nie znam się na tym ale kolega mówił że mogę to zapisać na da typy
    kart.
    Jedna to jakaś tam "gold wafer card" czy cos takiego a druga to chyba silver
    (może coś pomyliłem).
    W każdym bądź razie są karty do zapisania czytnikiem (tym co zczytywał
    oryginalne) albo są karty do wlożenia do aparatu z dodatkowym menu w którym
    wpisuje się te wszystkie klucze (czy jak im tam).
    No i ma problem bo "czyste" karty, ktore kupiłem ani nie mają menu ani nie
    są kompatybilne z czytnikiem.
    Proszę więc o poradę, co zrobić (i skąd wziąć ODPOWIEDNIE karty) aby mieć
    działające duplikaty swoich kart.
    Chciałbym aby duplikaty działały w FCT (po przyjściu do domu wyłączalo by
    się komórkę a włączało FCT).
    No i w związku z tym najlepiej aby na "skopiowanej" karcie można było
    wyłączyć żądanie kodu PIN (na oryginalnej nie mogę).
    Nie wiem jak to ugryźć. Karty są rozkodowane ale nie mam jak i na czym
    (kupiłem dwie nieodpowiednie czyste karty i zostaly uszkodzone czytnikiem
    przy ktorejś tam operacji) zapisać danych.
    Gdyby był ktoś uprzejmy na priv: varicap(małpa)wp.pl
    Jestem gotowy kupić kilka czystych kart aby znów spróbować zrobic te
    cholerne kopie. A kolega, który to robił, mówi że teraz o takie karty trudno
    i trzeba sę rozpytywać bo może komuś coś zostało.

    > Ja bym spróbował przeflaszować montera. Za pół litra powinien załatwić
    > nową kartę SIM.
    Monter zazwyczaj jest najłatwiejszy do przefleszowania.
    Sami czasem różne rzeczy proponują.
    I dużo można zalatwić.
    vari