    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (TP) Niechcemiś nie tylko w TP
    Date: Mon, 20 Apr 2009 16:38:56 +0200

    > Z przeflaszowaniem jest jeszcze gorzej. Takie rzeczy jak kopiowanie
    > kart są możliwe tylko dlatego, że istnieje jakiś błąd w kryptografii
    > kart SIM. I wcale to takie proste nie jest.

    O ! I tu mam prośbę do Grupowiczów.
    Jakiś czas temu "skopiowałem" sobie swoje (na szczęście stare i nigdy nie
    wymieniane a używane) karty SIM.
    Ale "skopiowałem" w formie danych (wszystkie klucze itp) na CD.
    Niestety nie znam się na tym ale kolega mówił że mogę to zapisać na da typy
    kart.
    Jedna to jakaś tam "gold wafer card" czy cos takiego a druga to chyba silver
    (może coś pomyliłem).
    W każdym bądź razie są karty do zapisania czytnikiem (tym co zczytywał
    oryginalne) albo są karty do wlożenia do aparatu z dodatkowym menu w którym
    wpisuje się te wszystkie klucze (czy jak im tam).
    No i ma problem bo "czyste" karty, ktore kupiłem ani nie mają menu ani nie
    są kompatybilne z czytnikiem.
    Proszę więc o poradę, co zrobić (i skąd wziąć ODPOWIEDNIE karty) aby mieć
    działające duplikaty swoich kart.
    Chciałbym aby duplikaty działały w FCT (po przyjściu do domu wyłączalo by
    się komórkę a włączało FCT).
    No i w związku z tym najlepiej aby na "skopiowanej" karcie można było
    wyłączyć żądanie kodu PIN (na oryginalnej nie mogę).
    Nie wiem jak to ugryźć. Karty są rozkodowane ale nie mam jak i na czym
    (kupiłem dwie nieodpowiednie czyste karty i zostaly uszkodzone czytnikiem
    przy ktorejś tam operacji) zapisać danych.
    Gdyby był ktoś uprzejmy na priv: varicap(małpa)wp.pl
    Jestem gotowy kupić kilka czystych kart aby znów spróbować zrobic te
    cholerne kopie. A kolega, który to robił, mówi że teraz o takie karty trudno
    i trzeba sę rozpytywać bo może komuś coś zostało.

    > Ja bym spróbował przeflaszować montera. Za pół litra powinien załatwić
    > nową kartę SIM.
    Monter zazwyczaj jest najłatwiejszy do przefleszowania.
    Sami czasem różne rzeczy proponują.
    I dużo można zalatwić.
    vari