eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa. › [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    From: Michaczu <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Date: Tue, 24 Mar 2009 19:53:58 +0100

    Witam wszystkich.

    Zgłaszam sie do zacnego gremium z prośbą o pomoc:)
    Otóż bandziorek mojego przyjaciela stoi u mnie i ma problemy:
    -ciężko zapala (czasami wogule... wtedy trzeba przeczyścić świece)
    -jak chodzi to ma coś takiego że jak sie mu delikatnie odkręca to
    wchodzi na obroty, jak mocniej sie odkręci to sie dławi... tak
    przepierduje i ma wielki problem wbić się na więcej niż 5Krpm..

    Co to może być? jak się świece wyczyści to lepiej troche chodzi.. po
    czasie znowu zaczyna... (świece nie są nowe... ale iskre dają normalną)
    wymieniliśmy akumulator i nic nie zmieniło..
    było synchro gaźników i też nic...
    może ktoś mi podać nastawienia śróbek od składu mieszanki?

    Czy to moze byc wina zaworów? (czy cieply czy zimny pracuje podobnie)

    Czy może to być cos jeszcze poza ustawieniami?
    Moze jakas czesc wara jest wymiany?
    moze jakis przyspieszacz zaplonu?:-pp

    Bardzo proszę o pomoc:)

    Pozdrawiam serdecznie i z góry wielkie dzięki.
    Jędrzej