eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmT-mobile zmienia warunki w JUMPT-mobile zmienia warunki w JUMP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: gawfron <g...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: T-mobile zmienia warunki w JUMP
    Date: Thu, 19 Feb 2015 12:43:25 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 9
    Message-ID: <mc4i8o$sdj$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: glg177.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1424346200 29107 83.3.32.177 (19 Feb 2015 11:43:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Feb 2015 11:43:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1067983
    [ ukryj nagłówki ]

    Tmobile postanowiło, że klienci w wysokim abo mieli za dobrze, i
    jednostronnie zmienił warunki umowy (obciął nielimitowane UE).
    Równocześnie łaskawie zgodził się, że w związku ze zmianą umowy klient
    może ją zerwać - ale jeśli miał do umowy fona, to nadal musi płacić :>

    Jak to jest, że normalna firma musi dotrzymywać warunków umowy, a korpo
    może ją sobie bimbać?
    Nie można w takiej sytuacji poinformować operatora, że nie zamierza się
    umowy zrywać, ale wymaga się jej dotrzymania na dotychczasowych warunkach?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: