  • 1. Data: 2011-09-20 19:43:14
    Temat: T-mobile wyłudza pieniądze?
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    Witam
    Posiadałem numer w tak tak fonie z umową od września 2008 do września
    2010 (umowa zawarta na 24 miesiące) w lipcu tego roku przeniosłem numer
    do innej sieci. W sierpniu dostałem wezwanie do zapłaty kary za rzekome
    zerwanie umowy przed terminem.
    Tak więc uważajcie na tą sieć.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 2. Data: 2011-09-20 21:21:38
    Temat: Re: T-mobile wyłudza pieniądze?
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 20.09.2011 21:43, news.home.net.pl wrote:
> [...]
    > 2010 (umowa zawarta na 24 miesiące) w lipcu tego roku przeniosłem numer
    > do innej sieci. W sierpniu dostałem wezwanie do zapłaty kary za rzekome
    A w umowie nie miałeś autoprzedłużenia?

  • 3. Data: 2011-09-20 21:27:46
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2011-09-20 23:21, Smok Eustachy pisze:
    > A w umowie nie miałeś autoprzedłużenia?

    Nie, natomiast tuż po złożeniu wniosku proponowali "super" oferty na
    przedłużenie.
    Btw. auto-przedłużenie to chyba w orange jest

  • 4. Data: 2011-09-21 05:08:32
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    . W sierpniu dostałem wezwanie do zapłaty kary za rzekome
    > zerwanie umowy przed terminem.
    > Tak więc uważajcie na tą sieć.

    Witam,
    Ja posiadam TakTaka, naliczyli mi niepoprawnie oplaty w roamingu w
    Chorwacji. Wyslali smsa z cennikiem innym niz na stronie.
    Oczywiscie taryfikowali zgodnie ze strona czyli ceny wyzsze. Reklamacje
    uznali po 2 miesiacach i postraszeniu sadem.
    Pzdr
    Adam

  • 5. Data: 2011-09-21 05:10:44
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Zgadza sie i podpisuje sie pod tym 2 a nawet 3 rękoma ;)
    Mi T-Mobile nagle zaczeło właczać rózne MMS wiadomości a to Pogoda a to jakis
    Kalendarz a to coś jeszcze. Niby ok ale jakis czas temu specjalnie u nich
    zastrzegłem, że nie chce tego typu MMS i SMS na mój telefon. Na infolini
    stwierdzili, że to błąd systemu ;)

  • 6. Data: 2011-09-22 11:36:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > 2010 (umowa zawarta na 24 miesiące) w lipcu tego roku przeniosłem numer do
    > innej sieci. W sierpniu dostałem wezwanie do zapłaty kary za rzekome

    Może niedoczytałes umowy, siostra ma również w TTF i chciała przenieść numer
    niestety ten TTF to gorsze jak umowa zwykła, bo musisz po prostu uzupełniać
    konto przez te 3 lata, utrzymuwac połaczenia wychodziące ( w jej przypadku)
    jak nie uzupełni o aktywnosc karty automatycznie się przedłuża o kolejne
    miesiące.

    Ile kary naliczyli ci?

  • 7. Data: 2011-09-22 12:07:01
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > specjalnie u nich zastrzegłem, że nie chce tego typu MMS i SMS na mój
    > telefon. Na infolini stwierdzili, że to błąd systemu ;)

    Mi też wyskakuje jakiś polszmat z wiadomościami ... muszę ich odwiedzić i
    zjebać żeby to odłączyli ...

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 8. Data: 2011-09-22 13:38:37
    Temat: Re: T-mobile wy?udza pieni?dze?
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2011-09-22 13:36, Amir pisze:

    > Mo?e niedoczyta?es umowy, siostra ma r?wnie? w TTF i chcia?a przenie?? numer
    > niestety ten TTF to gorsze jak umowa zwyk?a, bo musisz po prostu uzupe?nia?
    > konto przez te 3 lata, utrzymuwac po?aczenia wychodzi?ce ( w jej przypadku)
    > jak nie uzupe?ni o aktywnosc karty automatycznie si? przed?u?a o kolejne
    > miesi?ce.
    >
    > Ile kary naliczyli ci?

    Jestem dziwnym człowiekiem zanim coś podpiszę to najpierw czytam.
    Był to numer dość intensywnie użytkowany i termin połączeń wychodzących
    był zawsze 6-12 miesięcy do przodu.
    Tzw. kara to kilkanaście złotych.