  • 1. Data: 2015-03-11 15:01:05
    Temat: T-mobile komfort max
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    Dzień dobry,

    Wczoraj zrobiłem cesję numeru w T-mobile na siebie. Numer był/jest w
    taryfie komfort Max. Dziś kontaktowałem się z BOA i dowiedziałem się że
    koszt tego abonamentu to 127 zł. (nie pamiętam czy netto/brutto). Czy to
    możliwe że w ramach umowy korporacyjnej abonament był tak wysoki i tak
    niewiele oferował (np. pakiet transmisji danych 100 MB)?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2015-03-11 15:14:32
    Temat: Re: T-mobile komfort max
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-11, o godz. 15:01:05
    Piotr Rezmer <k...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy to możliwe że w ramach umowy korporacyjnej abonament był tak
    > wysoki i tak niewiele oferował (np. pakiet transmisji danych 100 MB)?

    Pewnie jakaś mocno stara taryfa firmowa. Ewentualnie opłata za aparat.
    Mi się zdarzało po przyjrzeniu się firmowym umowom znalezienie
    podobnych kwiatków sprzed 5-6 lat gdzie np. 300PLN nie zawsze starczyło
    użytkownikowi na miesiąc. Powinieneś wziąć umowę i dokładnie
    przestudiować co za ile w niej masz. A potem zastanawiać się co z tym
    zrobić.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2015-03-11 15:54:12
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 15:14, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Pewnie jakaś mocno stara taryfa firmowa.

    Tak, ponoć bardzo stara. Google nic nie znajdują pod hasłem "komfort max"

    > Ewentualnie opłata za aparat.
    ZTCW to była umowa niskobudżetowa, bez aparatów telefonicznych

    > Powinieneś wziąć umowę i dokładnie
    > przestudiować co za ile w niej masz. A potem zastanawiać się co z tym
    > zrobić.

    Tutaj ciekawostka, w umowie którą wczoraj dostałem przy cesji numeru,
    nie ma podanych żadnych kwot. Jedynie
    "
    Zakres usług:
    usługa telefonii mobilnej
    usługa mobilnej transmisji danych

    a w ich ramach lub w związku z nimi:
    -przyłączenie do sieci operatora
    -usługa połączeń głosowych dostarczana w zasięgi sieci operatora, w tym
    inicjowanie i odbieranie , z wyłączeniem połączeń międzynarodowych
    -wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych (SMS) dostarczane w
    zasięgu sieci
    -usługi transmisji danych w ramach mobilnego internetu dostarczane w
    zasięgu sieci operatora
    -dostęp do sieci operatora
    -usługa międzynarodowych połączeń głosowych, dostarczana w zasięgi sieci
    operatora, w tym ich inicjowanie i odbieranie
    -wysyłanie i odbieranie wiadomości multimedialnych (MMS) dostarczane w
    zasięgu sieci operatora
    -roaming.

    Podstawowa opłata abonamentowa obejmuje: dostęp do sieci.
    Umowa jest zawarta w ramach promocji o kodzie: HROSCMA w taryfie:
    Komfort MAX
    12. Dokumenty składające się na umowę, załączniki do kontraktu głównego
    12.1 Na umowę składają się niniejszy Kontrakt główny, regulamin i cennik
    12.2 Na regulamin lub Cennik składają się następujące dokumenty
    stanowiące załączniki do kontraktu głównego.
    "

    Szczerze mówiąc, w salonie nie dostałem ani regulaminu ani cennika.

    PS: W punkcie 16.1.3 Jest:

    Przyjąłem do wiadomości że składające się na umowę dokumenty inne niż
    kontrakt główny udostępniono mi w formie elektronicznej w Internecie pod
    adresem:

    http://komplet.t-mobile.pl/?1503...

    Wszedłem na powyższy link ale tam znalazłem tylko regulamin :(

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2015-03-11 16:10:07
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-11, o godz. 15:54:12
    Piotr Rezmer <k...@d...pl> napisał(a):

    > Szczerze mówiąc, w salonie nie dostałem ani regulaminu ani cennika.

    Wziąłeś kota w worku???
    Podpisałeś cesję umowy nie znając jej warunków? Mało rozważne.
    Przeszedłbym się do salonu i poprosił o wydruk regulaminu i cennika dla
    Twojej taryfy.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2015-03-11 16:21:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał
    Piotr Rezmer <k...@d...pl> napisał(a):
> [...]
    >Podpisałeś cesję umowy nie znając jej warunków? Mało rozważne.
    >Przeszedłbym się do salonu i poprosił o wydruk regulaminu i cennika

    Raczej bym spytal do kiedy obowiazuje, i pospieszyl z wyborem nowej
    taryfy i ewentualnie nowego operatora.

    J.

  • 6. Data: 2015-03-11 16:39:57
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 16:10, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    > Wziąłeś kota w worku???
    > Podpisałeś cesję umowy nie znając jej warunków? Mało rozważne.

    Firma szukała oszczędności i poprzednia umowa miała być nisko budżetowa.
    Prawdę mówiąc spodziewałem się ze płacą za samą kartę SIM około 30 zł.

    > Przeszedłbym się do salonu i poprosił o wydruk regulaminu i cennika dla
    > Twojej taryfy.

    Spróbuję poprosić o wysłanie cennika mailem. Dostęp przez iBoa nie
    działa (jest zablokowany w tej ofercie).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2015-03-11 16:42:54
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 16:21, J.F. pisze:

    > Raczej bym spytal do kiedy obowiazuje, i pospieszyl z wyborem nowej
    > taryfy i ewentualnie nowego operatora.

    Umowa do 20 maja 2015, cykl rozliczeniowy do 5 dnia miesiąca. Czyli
    wychodzi jeszcze 4 miesiące, Ponoć to co mogę zrobić na dzień dzisiejszy
    to podpisać nową 24 miesięczną umowę z taryfą jump. Przyznam że jednak
    myślę o zmianie operatora gdyż tu gdzie mieszkam, zasięg t-mobile był
    bardzo słaby a transmisja danych możliwa praktycznie tylko w trybie GPRS.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2015-03-11 16:56:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości

    >Umowa do 20 maja 2015, cykl rozliczeniowy do 5 dnia miesiąca. Czyli
    >wychodzi jeszcze 4 miesiące,

    Jak wypowiesz odpowiednio wczesnie to 6 czerwca mozesz zmienic
    operatora ... a to tylko 3 miesiace.

    Ale zaraz - taka stara umowa i ciagle cyrograf ?
    Taryfy Komfort to gdzies w 2012 byly ... bez telefonu i na 3 lata ?

> [...]
    > operatora gdyż tu gdzie mieszkam, zasięg t-mobile był bardzo słaby a
    > transmisja danych możliwa praktycznie tylko w trybie GPRS.

    To warto bylo cesje brac ?
    Nawet te 3 miesiace to 360 zl ... plus VAT ?

    A ten jump to na jak dlugo ? Moze warto zmienic szybko, a po pol roku
    sie pozegnac.

    J.

  • 9. Data: 2015-03-11 17:14:29
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 16:56, J.F. pisze:

    > To warto bylo cesje brac ?
    > Nawet te 3 miesiace to 360 zl ... plus VAT ?

    Chciałem zachować numer telefonu, używam go od kilkunastu lat (chyba z 16).

    > A ten jump to na jak dlugo ? Moze warto zmienic szybko, a po pol roku
    > sie pozegnac.

    Faktycznie, jest taka opcja: Jump Comfort - 30 zł miesięcznie, umowa na
    6 miesiecy (nielimitowane połączenia do komórkowych, stacjonarne 6 zł,
    SMS/MMS - 6zł).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2015-03-11 19:47:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-03-11 o 16:39, Piotr Rezmer pisze:
> [...]

    Taryfa Komfort to jeszcze stara Era. Bardzo, bardzo stara i droga. Jak
    to się uchowało, że nikt nie zaktualizował do nowej taryfy pewnie ze 3x
    tańszej http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/arch/ko
    mfort.pdf