    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-mobile komfort max
    Date: Wed, 11 Mar 2015 15:14:32 +0100

    Dnia 2015-03-11, o godz. 15:01:05
    Piotr Rezmer <k...@d...pl> napisał(a):

    > Dzień dobry,
    >
    > Wczoraj zrobiłem cesję numeru w T-mobile na siebie. Numer był/jest w
    > taryfie komfort Max. Dziś kontaktowałem się z BOA i dowiedziałem się
    > że koszt tego abonamentu to 127 zł. (nie pamiętam czy netto/brutto).
    > Czy to możliwe że w ramach umowy korporacyjnej abonament był tak
    > wysoki i tak niewiele oferował (np. pakiet transmisji danych 100 MB)?

    Pewnie jakaś mocno stara taryfa firmowa. Ewentualnie opłata za aparat.
    Mi się zdarzało po przyjrzeniu się firmowym umowom znalezienie
    podobnych kwiatków sprzed 5-6 lat gdzie np. 300PLN nie zawsze starczyło
    użytkownikowi na miesiąc. Powinieneś wziąć umowę i dokładnie
    przestudiować co za ile w niej masz. A potem zastanawiać się co z tym
    zrobić.

    Zdrówko