eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmT-Mobile - problem z przedłużeniem umowy.T-Mobile - problem z przedłużeniem umowy.
  • Data: 2013-03-11 18:09:04
    Temat: T-Mobile - problem z przedłużeniem umowy.
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przez serwis internetowy przedłużyłem umowę (08.III) - taryfa i telefon
    wybrane zatwierdzam - dostaję potwierdzeni e-mailem wszystko ok. do
    zapłaty przy odbiorze telefonu 49zł.
    Dziś podjeżdża kurier już prawie podpisana umowa - patrzę, a tam wartość
    pobrania 119zł - poskreślałem wszystkie podpisy i odesłałem kuriera z
    powrotem.
    Pierwszy telefon do BOA.
    Gościu twierdzi, że telefon jest za 119zł - myślę sobie może coś
    przeoczyłem.
    W domu sprawdzam e-maile i na potwierdzeniu od nich jest jak byk - do
    zapłaty 49zł.
    Drugi telefon do BOA.
    Kobitka (po 26 minutach czekania) przyznaje rację, że jest jakiś błąd
    w systemie i jedyne co może to przekazuje sprawę do innego pionu.

    Jakie mam szanse na dostanie tego telefonu za te 49zł ? Nie ukrywam, że
    ta cena była jednym z impulsów do wyboru właśnie tego modelu, a 70zł
    niby nie majątek -ale zawsze coś.

    Tak mnie ciekawi - bo jak na razie nie podpisałem przedłużenia umowy
    (a konsultantka dała mi do zrozumienia, że sprawa może się ciągnąć i
    kilka tygodni) - na jakiej podstawie w weekend zmienili mi taryfę na
    nową i aktywowali nowe usługi ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: