  • 51. Data: 2010-06-04 15:00:53
    Temat: Re: Szykujmy sie na 30 km/h
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Jun 2010 16:41:46 +0200, w <hu8evc$h02$1@inews.gazeta.pl>, "Dysiek"
    <b...@b...pl> napisał(-a):

    > Legnicka, Karkonowska i pewnie jeszcze troche by sie znalazlo.

    Estakada Gądowianka. Tam było kiedyś nawet 80kph :).

  • 52. Data: 2010-06-04 17:04:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Jun 2010 12:58:53 +0100, kamil wrote:

    >Hehe, co prawda to prawda :)
    >
    >http://sujanpatel.com/wp-content/uploads/2008/02/tr
    affic-jam.jpg

    To z Chin ?

    Ja mialem na mysli 10 mln miasto, w ktorym 90% jezdzilo rowerem do
    pracy :-)

    J.

  • 53. Data: 2010-06-05 01:38:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 14:24:12 +0200, Ludvigus napisał(a):

    > A łeee... te 30km/h to 1000rpm na II biegu.... :/

    Co Ty masz za skrzynię? :) U mnie to jest akurat 2krpm na 2. biegu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 54. Data: 2010-06-05 08:55:29
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    kamil pisze:

    > Hehe, co prawda to prawda :)
    >

    > http://sujanpatel.com/wp-content/uploads/2008/02/tra
    ffic-jam.jpg

    Swoją drogą szmohcody praktycznie tylko czarne, albo białe;)

    Shrek.

  • 55. Data: 2010-06-05 08:58:59
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    to pisze:

    > Efekty można co jakiś czas zobaczyć gdy na którymś skrzyżowaniu popsuje
    > się sygnalizacja... Niestety nie zawsze najprostsze rozwiązanie jest
    > optymalne, nawet jeśli z pozoru wygląda zgrabnie i logicznie.

    W DC, już od jadąc parę lat temu Trasą Prymasa Tysiąclecia już od
    Górczewskiej było wiadomo, ż3e na Zesłańców Sybreyjskich padły światła.
    Korek zaczynał się 300m przed skrzyżowaniem, nie dwa kilometry;) Teraz
    nie wiem bo rzadko jeżdzę, a i sygnalizacja jakoś bardziej niezawodna:P

    Shrek.

  • 56. Data: 2010-06-05 08:59:40
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    s...@v...pl pisze:

    > Jak bedzie bezpiecznie na drogach dla rowerzystów, to proporcje sie zmienią i
    > rowerzysci beda stanowic z 50% ruchu drogowego.

    Nie będzie.

    Shrek.

  • 57. Data: 2010-06-05 13:25:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-05 01:38, Borys Pogoreło pisze:

    > Co Ty masz za skrzynię? :) U mnie to jest akurat 2krpm na 2. biegu.

    Borys, Ty masz diesla. To tak dla przypomnienia, że Golferem już nie
    jeździsz i żebyś nie próbował LPG do baku załadować. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 58. Data: 2010-06-05 13:42:22
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "BorysPogoreło" wrote:
    > Co Ty masz za skrzynię? :) U mnie to jest akurat 2krpm na 2. biegu.

    1500rpm na 2 biegu, z ciekawości też sprawdziłem. I też mam diesla. ;)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 59. Data: 2010-06-05 17:00:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 05 Jun 2010 13:25:51 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Borys, Ty masz diesla. To tak dla przypomnienia, że Golferem już nie
    > jeździsz i żebyś nie próbował LPG do baku załadować. :P

    W Golfie też miałem fajnie zestopniowaną skrzynię - 2500rpm na 3. biegu
    dawało równe 50km/h. Na dwójce pewnie 30km/h byłoby w podobnych okolicach.

    Dziwni ci inni producenci, co nie przystosowują skrzyni do
    najpopularniejszych prędkości :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 60. Data: 2010-06-05 21:22:45
    Od: s...@v...pl

    > Jasne, 50% ludzi marzy o tym, zeby zajechac do pracy w przepoconym garniaku
    > albo ubloconych spodniach zima.

    Chiny, Holandia itp...