eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2019-06-02 19:44:16
    Temat: Re: Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 15:43, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:
    >
    >>> To już chyba kryzys ?
    >>>
    >>> Na przeszkodzie mogą stanąć np. związki zawodowe i polityka.
    >>> Większość fabryk FCA w Europie pracuje obecnie poniżej 50 proc. mocy
    >>> produkcyjnych.
    >>>
    >>> Teslą nie nadąża z produkcją a gamonie nie załapali się na pociąg ?
    >>> Jeśli Niemcy są w czarnej dupie to dla drugiej ligi to może być
    >>> koniec bajki.
    >>
    >> Jak dla mnie hitem są silniki hybrydowe. Tymczasem żaden europejski
    >> producent nie ma ich w ogóle w ofercie małych samochodów miejskich,
    >> gdzie te silniki pokazują pazur.
    >> Toyota wygrała na tym niesamowicie. W salonach są zapisy na samochody
    >> używane. Nie żartuję.
    >
    > Wprowadzili od dupy strony.
    > Pierwsze hybrydy paliły więcej niż typowe auta.
    > Ludzie sobie zapamiętali wyniki i teraz wiedzą ze pali dużo, kosztuje
    > za dużo ma ma silnik spalinowy i elektryczny/elektryczne.
    > Jest awaryjny a jak coś pójdzie to praktyka pokazuje że nie radzą
    > sobie nawet autoryzowane serwisy w naszym kraju.
    Bo ona jest do dupy zrobiona, to jest zwykły silnik spalinowy ze
    skomplikowaną przekładnią z dołączonym do niej silnikiem elektrycznym, w
    efekcie
    jak się aku rozładują i odpali zwykły silnik to ona na nim de fakto jezdzi
    przy okazji ładując aku. Klasyczna hybryda powinna mieć jednocześnie
    i prądnicę i silnik elektryczny i to on powinien cały czas napędzać koła,
    w toyocie tego nie ma.

    --
    Janusz


  • 12. Data: 2019-06-04 19:42:59
    Temat: Re: Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janusz" <j...@o...pl> wrote in message
    news:qd11tl$7tn$1$Janusz@news.chmurka.net...
    > W dniu 2019-05-28 o 15:43, RadoslawF pisze:
    >> W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:
    >>
    >>>> To już chyba kryzys ?
    >>>>
    >>>> Na przeszkodzie mogą stanąć np. związki zawodowe i polityka. Większość
    >>>> fabryk FCA w Europie pracuje obecnie poniżej 50 proc. mocy
    >>>> produkcyjnych.
    >>>>
    >>>> Teslą nie nadąża z produkcją a gamonie nie załapali się na pociąg ?
    >>>> Jeśli Niemcy są w czarnej dupie to dla drugiej ligi to może być koniec
    >>>> bajki.
    >>>
    >>> Jak dla mnie hitem są silniki hybrydowe. Tymczasem żaden europejski
    >>> producent nie ma ich w ogóle w ofercie małych samochodów miejskich,
    >>> gdzie te silniki pokazują pazur.
    >>> Toyota wygrała na tym niesamowicie. W salonach są zapisy na samochody
    >>> używane. Nie żartuję.
    >>
    >> Wprowadzili od dupy strony.
    >> Pierwsze hybrydy paliły więcej niż typowe auta.
    >> Ludzie sobie zapamiętali wyniki i teraz wiedzą ze pali dużo, kosztuje
    >> za dużo ma ma silnik spalinowy i elektryczny/elektryczne.
    >> Jest awaryjny a jak coś pójdzie to praktyka pokazuje że nie radzą
    >> sobie nawet autoryzowane serwisy w naszym kraju.
    > Bo ona jest do dupy zrobiona, to jest zwykły silnik spalinowy ze
    > skomplikowaną przekładnią z dołączonym do niej silnikiem elektrycznym,
    > w efekcie
    > jak się aku rozładują i odpali zwykły silnik to ona na nim de fakto jezdzi
    > przy okazji ładując aku. Klasyczna hybryda powinna mieć jednocześnie
    > i prądnicę i silnik elektryczny i to on powinien cały czas napędzać koła,
    > w toyocie tego nie ma.

    Czyżbyś miał na myśli samochód Chevy Volt?
    https://www.youtube.com/watch?v=5yavXrmB4yo
    Od lutego zdaje się już nieprodukowany...


  • 13. Data: 2019-06-06 21:27:39
    Temat: Re: Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-06-02 o 19:44, Janusz pisze:
    > Bo ona jest do dupy zrobiona, to jest zwykły silnik spalinowy ze
    > skomplikowaną przekładnią z dołączonym do niej silnikiem elektrycznym, w
    > efekcie
    > jak się aku rozładują i odpali zwykły silnik to ona na nim de fakto jezdzi
    > przy okazji ładując aku. Klasyczna hybryda powinna mieć jednocześnie
    > i prądnicę i silnik elektryczny i to on powinien cały czas napędzać koła,
    > w toyocie tego nie ma.

    Toyota z premedytacją napędza koła silnikiem spalinowym.
    Inaczej straty wzrosłyby o 15%.

    Piszesz o skomplikowanej przekładni. Masz na myśli przekładnię
    planetarną? Jest bajecznie prosta w porównaniu do skrzyni biegów.
    Stopień komplikacji podobny do mechanizmu różnicowego, który praktycznie
    nigdy się nie psuje.


    --
    MN

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: