  • 1. Data: 2019-03-30 15:23:35
    Temat: Szybcy i wściekli 9
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W Warszawie doszło do tragicznego wypadku. Nad ranem u zbiegu alei
    Wilanowskiej i ulicy Puławskiej audi, z nieznanych na razie przyczyn,
    wjechało w słup. Samochodem podróżowali trzej mężczyźni, wszyscy zginęli.

    https://natemat.pl/268427,tragiczny-wypadek-w-warsza
    wie-nikt-nie-przezyl

    "Z nieznanych przyczyn" brzmi dosyć ironicznie.

  • 2. Data: 2019-03-30 16:46:52
    Temat: Re: Szybcy i wściekli 9
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-30 o 15:23, spider pisze:
> [...]
    >
    > https://natemat.pl/268427,tragiczny-wypadek-w-warsza
    wie-nikt-nie-przezyl

    > "Z nieznanych przyczyn" brzmi dosyć ironicznie.

    Może dlatego, że policmajstry nie mały komu mandatu wlepić?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2019-03-30 19:04:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > https://natemat.pl/268427,tragiczny-wypadek-w-warsza
    wie-nikt-nie-przezyl

    > "Z nieznanych przyczyn" brzmi dosyć ironicznie.

    Ja bym w ciemno obstawiał brak umiejętności. Teraz to dość często
    spotykana przypadłość.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 4. Data: 2019-03-30 21:01:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-30 o 19:04, Akarm pisze:

    wie-nikt-nie-przezyl

    > Ja bym w ciemno obstawiał brak umiejętności. Teraz to dość często
    > spotykana przypadłość.

    Sądzę, że to przez złe drogi nad ranem Audi wpadło na źle stojący słup.

  • 5. Data: 2019-03-31 16:00:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-30 o 16:46, Adam pisze:

    wie-nikt-nie-przezyl

    > Może dlatego, że policmajstry nie mały komu mandatu wlepić?

    Nawet nie potrafią ustalić, który z nich prowadził samochód
    https://wiadomosci.wp.pl/tragedia-na-mokotowie-nie-d
    a-sie-okreslic-kto-prowadzil-6365334580467329a

  • 6. Data: 2019-03-31 17:01:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2019 o 16:00, Poldek pisze:

    > Nawet nie potrafią ustalić, który z nich prowadził samochód
    > https://wiadomosci.wp.pl/tragedia-na-mokotowie-nie-d
    a-sie-okreslic-kto-prowadzil-6365334580467329a

    W sumie jakie ma to znaczenie który? I tak umorzenie z powodu śmierci
    sprawcy. Ubezpieczenie? Nie jest tak, że z OC idzie odszkodowanie dla
    (już rodzin raczej) dwóch pozostałych, a posiadacz OC i tak nic nie
    dostaje (chyba że z NNW) niezależnie od tego, kto prowadził?

    Shrek

  • 7. Data: 2019-03-31 19:01:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie napisali ze nie potrafia ustalic a ze w tej chwili trudno ustalic. Gdyby samochod
    sie spalil to bylo by trudniej ustalic.

  • 8. Data: 2019-03-31 19:45:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 16:00, Poldek pisze:

    > Nawet nie potrafią ustalić, który z nich prowadził samochód
    > https://wiadomosci.wp.pl/tragedia-na-mokotowie-nie-d
    a-sie-okreslic-kto-prowadzil-6365334580467329a

    A co za problem zdjąć odciski palców z kierownicy, albo ślady DNA?
    T.

  • 9. Data: 2019-03-31 19:58:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-31 o 19:45, T. pisze:

    a-sie-okreslic-kto-prowadzil-6365334580467329a

    > A co za problem zdjąć odciski palców z kierownicy, albo ślady DNA?

    Żaden.
    Ale potem ustal właściciel których odcisków prowadził w trakcie wypadku.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-04-01 09:59:14
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-03-30 o 21:01, Poldek pisze:

    > Sądzę, że to przez złe drogi nad ranem Audi wpadło na źle stojący słup.

    A może Audi po prostu lubią parkować na słupach.
    Temu poniżej to z radości silnik wyskoczył, gdy "parkował" ;)
    http://twojezaglebie.pl/tragiczny-wypadek-w-sosnowcu
    /

    --
    viktorius