  • 1. Data: 2011-04-09 09:10:20
    Temat: Szukam stylu
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl>

    Witajcie,
    pewnie nie uda mi się znaleźć dokładnie tego co chcę, ale może znacie
    coś podobnego.

    Kilka lat temu na stronie CSS Zen Garden był podział na kategorie. Jedną
    z nich były style z ciekawymi efektami przy użyciu np. pozycji fixed.

    Jeden ze styli działał w naprawdę niesamowity sposób, albo tak mi się
    przynajmniej wtedy wydawało. Tekst był cały czas mniej więcej w tym
    samym miejscu, przesuwało się tylko tło. Ale tło było podzielone jakby
    na "sekcje", jedna dla każdej sekcji tekstu, i jeśli zaczynała być
    widoczna sekcja tła 2, to przysłaniała ona sekcję tekstu 1, a odsłaniać
    zaczynała się sekcja tekstu 2. Itd. W ten sposób mimo że tekst był cały
    czas mniej więcej w tym samym miejscu, przewijając stronę można było
    czytać kolejne fragmenty. Wyglądało to trochę dziwnie i przez to pewnie
    niepraktycznie, ale bardzo ciekawie, przynajmniej z punktu widzenia
    kogoś kto uczy się HTML/CSS.

    Znacie, kojarzycie? Dokładnie to albo coś podobnego?

    Przy okazji, jako ciekawostkę obejrzyjcie sobie to (trzeba poczekać aż
    strona się załaduje, trwa to chwilę):
    http://www.technologywithpassion.com/about-us/team/

    Pozdrawiam!
    Rafał