  • 21. Data: 2012-06-09 21:29:23
    Temat: Re: Szukam silnika do tdm'ki
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 21:11, Kuczu pisze:

    > No dlugo to Ty chyba nie pojezdziles...

    Ano nie ;) Ale jakbys poczytal moje posty na grupie samochodowej, to
    wiedzialbys, ze do wszystkiego co sie rusza mam niesamowitego pecha :)

    Np walnieta turbina (ktora wczesniej nie dawala znakow), ktora zasysa
    olej, silnik sie przekreca, wypala tlok i robi dziure w silniku :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 22. Data: 2012-06-09 21:31:07
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 21:15, AZ pisze:

    > Mówiłeś, że to na parkingu... To teraz weź powiedz jak to wszystko
    > zrobiłeś? Bo albo zdolny jesteś albo TDM jest mało gleboodporne. Ciekaw
    > jestem.

    Ano - probowalem sobie wheelie no i jak juz chcialem jechac do domu,
    mowie ostatni raz - za duzo odkrecilem gazu, postawilem moto i nie udalo
    mi sie go posadzic na kolach.
    Jak udezyl na strone tlumika, ten sie urwal i udezyl w silnik.
    Potem byla tylko "krwawa" plama na asfalcie.

  • 23. Data: 2012-06-09 21:34:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 09:31 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

> [...]
    > mi sie go posadzic na kolach.
    > Jak udezyl na strone tlumika, ten sie urwal i udezyl w silnik.
    > Potem byla tylko "krwawa" plama na asfalcie.

    No to już wiem czemu precle na pierwsze moto polecają GS500 ale i to dla
    Ciebie chyba byłoby za dużo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-06-09 21:35:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 09:34 PM, AZ wrote:

    > No to już wiem czemu precle na pierwsze moto polecają GS500 ale i to dla
    > Ciebie chyba byłoby za dużo ;-)

    Magic, dodasz do FAQ ten post + poprzednie posty Mikołaja o kupnie moto? ;P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-06-09 21:45:59
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 21:35, AZ pisze:

    > Magic, dodasz do FAQ ten post + poprzednie posty Mikołaja o kupnie moto? ;P

    Niestety to bylo dla mnie za male i wygladalbym na nim jak szczur na
    miotle ;)

  • 26. Data: 2012-06-09 21:50:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > Magic, dodasz do FAQ ten post + poprzednie posty Mikołaja o kupnie moto? ;P

    Niezły pomysł, muszę je odszukać :)
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 27. Data: 2012-06-09 21:54:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 09:45 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

    > Niestety to bylo dla mnie za male i wygladalbym na nim jak szczur na
    > miotle ;)

    Ale może nie szukałbyś silnika ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2012-06-09 22:24:48
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 21:54, AZ pisze:

    > Ale może nie szukałbyś silnika ;-)

    Tego sie nie dowiemy - mysle, ze gdyby nie urwal sie tlumik, nie byloby
    problemu poza ubitymi migaczami - bo powaznie - nie ma prawie w ogole
    sladu na moto poza tym silnikiem ;(

  • 29. Data: 2012-06-09 22:45:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jr088n$og9$2@inews.gazeta.pl...
    > Ano - probowalem sobie wheelie no i jak juz chcialem jechac do domu, mowie
    > ostatni raz - za duzo odkrecilem gazu, postawilem moto i nie udalo mi sie
    > go posadzic na kolach.

    Tak się zastanawiam - bez złośliwości - nie za wcześnie na wheelie? Parę
    tygodni temu szukałeś motoru, nie wiem od kiedy jeździsz,od miesiąca czy
    dwóch? Ile masz kilometrów nalatane?
    Nie chodzi o moralizatorski ton, ale rozwalona noga i pęknięty blok to chyba
    takie swoiste ostrzeżenie ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 30. Data: 2012-06-09 22:56:15
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 22:45, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > dwóch? Ile masz kilometrów nalatane?
    > Nie chodzi o moralizatorski ton, ale rozwalona noga i pęknięty blok to

    "Non taken" :)

    W miedzyczasie machnalem jakies 2500-3000km - bo jezdzilem do pracy.

    Co do ostrzezenia masz w 100% racje. Sporo czytalem przed kupieniem
    moto, przed pierwsza jazda - smiali sie ze mnie znajomi, ze w upal
    jezdze w skorze i butach prawie do kolana (one uratowaly moja kostke i
    palce u stopy + kurtka bark i ramie).

    Jezdzac (bez doswiadczenia) staralem sie caly czas przewidziec, co moze
    strzelic do glowy kierownikowi puszki jadacemu przede mna - mowiac
    wprost - robilem wszystko co moglem, by nie zostac .... dawca.

    Czy za wczesnie - byc moze.
    Czy zrobilem dobrze - z jednej strony zaluje - bo o ile moto byl troche
    nadszarpniety czasem, o tyle silniczek byl w bardzo dobrej kondycji.
    Czy zrobilbym to jeszcze raz - pewno tak - teraz wiem czego uniknac.

    Wyszedlem z zalozenia (byc moze blednego?) ze lepiej pocwiczyc na pustym
    parkingu, niz na ruchliwej ulicy. Lepiej samemu wymusic pewne sytuacje,
    bedac na nie mniej lub bardziej przygotowanym niz byc zaskoczonym w
    najmniej oczekiwanym momencie.

    Ot - traktuje to jako bolesna lekcje - zarowno fizyczna jak i ....
    finansowa.