    From: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Szukam silnika do tdm'ki
    Date: Sat, 09 Jun 2012 22:56:15 +0200

    W dniu 2012-06-09 22:45, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:jr088n$og9$2@inews.gazeta.pl...
    >
    > Tak się zastanawiam - bez złośliwości - nie za wcześnie na wheelie? Parę
    > tygodni temu szukałeś motoru, nie wiem od kiedy jeździsz,od miesiąca czy
    > dwóch? Ile masz kilometrów nalatane?
    > Nie chodzi o moralizatorski ton, ale rozwalona noga i pęknięty blok to
    > chyba takie swoiste ostrzeżenie ;-)

    "Non taken" :)

    W miedzyczasie machnalem jakies 2500-3000km - bo jezdzilem do pracy.

    Co do ostrzezenia masz w 100% racje. Sporo czytalem przed kupieniem
    moto, przed pierwsza jazda - smiali sie ze mnie znajomi, ze w upal
    jezdze w skorze i butach prawie do kolana (one uratowaly moja kostke i
    palce u stopy + kurtka bark i ramie).

    Jezdzac (bez doswiadczenia) staralem sie caly czas przewidziec, co moze
    strzelic do glowy kierownikowi puszki jadacemu przede mna - mowiac
    wprost - robilem wszystko co moglem, by nie zostac .... dawca.

    Czy za wczesnie - byc moze.
    Czy zrobilem dobrze - z jednej strony zaluje - bo o ile moto byl troche
    nadszarpniety czasem, o tyle silniczek byl w bardzo dobrej kondycji.
    Czy zrobilbym to jeszcze raz - pewno tak - teraz wiem czego uniknac.

    Wyszedlem z zalozenia (byc moze blednego?) ze lepiej pocwiczyc na pustym
    parkingu, niz na ruchliwej ulicy. Lepiej samemu wymusic pewne sytuacje,
    bedac na nie mniej lub bardziej przygotowanym niz byc zaskoczonym w
    najmniej oczekiwanym momencie.

    Ot - traktuje to jako bolesna lekcje - zarowno fizyczna jak i ....
    finansowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski