  • 1. Data: 2011-11-21 08:17:18
    Temat: Szukam - regulator napiecia, Warszawa
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Kupie bardzo pilnie 5-pinowy regulator napiecia. W zasadzie wszystko jedno jaki -
    byle na 3 fazy do alternatora o mocy ok. 250W. Cos znalazlem w Larssonie ale moze
    jeszcze ktos w Warszawie ma jakas alternatywe na polce.

    Jakies sugestie?

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 2. Data: 2011-11-21 09:13:21
    Temat: Re: Szukam - regulator napiecia, Warszawa
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    ion-forums@yqzz20...
> [...]
    > jaki - byle na 3 fazy do alternatora o mocy ok. 250W. Cos znalazlem w
    > Larssonie ale moze jeszcze ktos w Warszawie ma jakas alternatywe na polce.

    do japonii ?
    to sa regulatory stratne, doktorski wez sobie dowolny regulator do tej lub
    wiekszej mocy
    4 czy 5 kablowy bez znaczenia
    tam masz 3 przewody fazowe+masa+ plus
    i to wszytko
    wybierz najwiekszy gabarytowo i znajwiekszym radiatorem jak dasz rade
    zxamontowac
    pozdro
    huck

  • 3. Data: 2011-11-21 09:22:11
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2011, 10:13:21 UTC+1 użytkownik huck napisał:

    > do japonii ?
    Do wloszczyzny akurat ale jak piszesz nie ma to znaczenia.

    > to sa regulatory stratne,
    Otuszto. Chodzilo o to gdzie znajde od reki.

    Na szczescie temat juz ogarniety, dostalem oferte na priva.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 4. Data: 2011-11-23 16:44:48
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-11-21 09:17, doktorski pisze:
> [...]
    byle na 3 fazy do alternatora o mocy ok. 250W. Cos znalazlem w Larssonie ale moze
    jeszcze ktos w Warszawie ma jakas alternatywe na polce.

    jak mnie sie w VFRanku zkopcił to TDMczuk:) ale tak jak Huck radzi..
    dobrze radzi. za to Do Czarnuli miałem od ręki w Motohusar niedaleko
    Ciebie.

    pozdr.
    Tomek
    XX Czarnula