    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.radio.cb
    Subject: Szczęśliwe jeżdżenie bez CB
    Date: Tue, 24 Jan 2017 21:54:33 +0100

    Zmieniłem samochód i .. nie zdołałem znaleźć miejsca na antenę ale ...
    jeździłem se z prowizorycznym zestawem trochę niewiele odbierając i nadając.
    W końcu stwierdziłem, że po cholerę mi to. Nie ma z kim gadać. Lokalni w
    ogóle nie mają CB. Na trasie jest lepiej, ale zagrożenia mniejsze. A
    zamieszanie jakie jest w samochodzie z powodu CB bezsensowne jest. Bym
    używał jakiegoś cyfrowego, ale to wszystko zamknięte jest chyba. Trzebaby
    dopiero zrobić. Nawet bardziej mi przyszło do głowy że lepiej coś nowego
    rozwijać niż męczyć przestarzałą technologię. Jakiś cyfrowy organizator
    zdolny do komunikacji między samochodami bez tak problemowej anteny i jakoś
    inteligentniej działający. Nawet jeśli używających nie będzie wielu to ich
    ilość może rosnąć a nie tylko maleć jak z CB ...