-
11. Data: 2010-12-17 19:02:29
Temat: Re: Szablon maila
Od: Michał Gancarski <m...@g...com>
On 17 Dec 2010 17:38:05 GMT, Mikolaj Machowski wrote:
> Michał Gancarski napisał:
>> Swoją drogą to jest ciekawy problem - o ile maile HTMLowe wydają się być
>> dziś rutyną w marketingu, o tyle przekonuję się o tym jedynie w momencie
>> gdy decyduję się podejrzeć wiadomość w odpowiednim trybie, bo normalnie
>> stosuję jedynie tekstowy. Czy istnieją jakieś badania dotyczące tego, że
>> marketingowo maile HTMLowe są skuteczniejsze? Jako klient najlepiej
>> odbieram kampanie, które składają się ze starannie napisanych, tekstowych
>> maili z linkami do odpowiednich stron.
>
> Jesteśmy w mniejszości :(
>
> Obawiam się, że powolna ewolucja marketingu polegająca na mailach:
>
> tekst (bez wyboru), wybór: tekst-HTML z tekstem domyślnie, wybór:
> HTML-tekst z HTML domyślnie, HTML (bez wyboru)
>
> Nie została przeprowadzona zupełnie na ślepo i jednak jakieś racje za
> tym stały.
Chyba nie jest tak źle, bo ja dostaję dużo maili HTMLowych, a czytam
wszystko w trybie czystego tekstu i nic się nie psuje. Czyli ludzie jednak
myślą.
--
Michał Gancarski
Sieeeaaaaaaaaaaa!
-
12. Data: 2010-12-18 11:57:22
Temat: Re: Szablon maila
Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>
Michał Gancarski napisał:
>> Jesteśmy w mniejszości :(
>> Obawiam się, że powolna ewolucja marketingu polegająca na mailach:
>> tekst (bez wyboru), wybór: tekst-HTML z tekstem domyślnie, wybór:
>> HTML-tekst z HTML domyślnie, HTML (bez wyboru)
>> Nie została przeprowadzona zupełnie na ślepo i jednak jakieś racje za
>> tym stały.
>
> Chyba nie jest tak źle, bo ja dostaję dużo maili HTMLowych, a czytam
> wszystko w trybie czystego tekstu i nic się nie psuje. Czyli ludzie jednak
> myślą.
O ile zgadza się dla wiadomości prywatnych - 99% ma dwie wersje to
otrzymywane przeze mnie maile marketingowe są w przytłaczającej
większości czystym HTML.
Ciekawostka - spam to w większości tekst, HTML pojawia się rzadko.
m.