  • 71. Data: 2018-09-12 21:23:42
    Temat: Re: Systemy automatyki stop/start
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2018 o 20:44 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Sąsiad ma Dacie Sandero i też przy mnie nazwał ją "ciężkim suwem" :-P
    Kia Sorento III 1900kg

    > 0,2l/100km? To już trzeba było LPG założyć, to co najmniej 20x razy tyle
    > by oszczędził.
    do diesla?

    TG

  • 72. Data: 2018-09-12 21:35:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sa instalacje lpg do silnikow wysokopreznych.

  • 73. Data: 2018-09-12 21:47:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2018 o 21:35 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Sa instalacje lpg do silnikow wysokopreznych.

    Znasz kogoś kto sobie założył lpg do diesla?

    TG

  • 74. Data: 2018-09-12 22:12:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie znam to znaczy ze takich instalacji nie ma?

  • 75. Data: 2018-09-12 22:28:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Wed, 12 Sep 2018 15:49:25 +0200, w
    > <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>

    > Nie, on w to wierzy.
    > To dziecko korporacji.

    Może dlatego że sam w dużej firmie projektowej pracuje a kolega inżynier
    pracuje w biurze projektowym Forda?

  • 76. Data: 2018-09-12 22:57:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Sep 2018 20:28:48 -0000 (UTC), w <pnbsu0$9h8$1@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Może dlatego że sam w dużej firmie projektowej pracuje a kolega inżynier
    > pracuje w biurze projektowym Forda?

    No i właśnie dlatego wierzysz.

  • 77. Data: 2018-09-13 01:02:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Księgowi.

    Co księgowi? Bez inżynierów księgowi samochodów nie wymyślą.

  • 78. Data: 2018-09-13 01:02:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Wed, 12 Sep 2018 20:28:48 -0000 (UTC), w <pnbsu0$9h8$1@dont-email.me>,
    > Pszemol

    > No i właśnie dlatego wierzysz.

    Nie muszę w nic wierzyć - po prostu widzę i robię.
    A Ty? Gdzie pracujesz?

  • 79. Data: 2018-09-13 01:04:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
    > --Kiepsko.
    >
    > oj tam, lemingi wciagnely cel zostal osiagniety :-)
    >
    > --A jakie ma spalanie ten diesel w mieście przy ekonomicznej jeździe?
    >
    > najlepszy 9 srednie
    > https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/617126.
    html
    > najgorszy 5,5 srednie
    > https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/738177.
    html

    No to 0,1 od 5,5 to całkiem wyraźna oszczędność: prawie 2%.
    Łatwa do zmarnowania, oczywiście, gdy ktoś rusza na wyścigi
    spod każdych świateł...

  • 80. Data: 2018-09-13 01:05:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
    > --Spalanie na biegu jałowym mniejsze na godzine to i oszczędności
    > z wyłączenia biegu jałowego będą mniejsze.
    >
    > nie boj sie napisac:
    > 0,1 litra ON na 100 km i to w niemieckim czasopismie,
    > realnie zero albo nawet spalanie bedzie wieksze :-)

    0,1 litra przy spalaniu 5,5 to prawie 2% oszczędności.