    From: "Amir" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Symbian - a programik NODATA?
    Date: Sat, 13 Feb 2010 09:27:39 -0800

    Czy jest na symbiana programik NODATA, który
    to by calkowicie wylaczal transmisje przez siec operatora?

    takie programy sa na androida i na windows mobile, czy znacie moze
    odpowiednik na symbiana

    Mimo, ze wszysko powylaczalem czasami mi sie
    potrafi e52 polaczyc

    wczoraj np jak wysylalem poczte via WiFI, na chwile polaczyl
    mi sie tez z siecia operatora (specyficzna ikonka)
    patrze na dane wyslane i ciach, jest, nabil mi rachunek

    problem mialem z nokia maps ale poradzilem sobie.

    wygodniej bylobymi jak w innych systemach, po prostu uruchomic
    program blokujacy, a jak bym chcial transmisje przez operatora
    to wlaczam program i mam. a tak nieoczekiwanie czasami
    nie wiedzac dlaczego nabija mi, zauwazylem, ze czasmi jak
    robie transmisje via bluetooth tez wlaczy sie ikona informujaca o polaczeniu
    przez Operatora.

    dziekuje za odpowiedz