  • Data: 2010-05-29 13:44:40
    Temat: Świetlówka ze starterem miga, bez świeci
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie zmontowałem i założyłem świetlówkę i zachowuje się tak jak w temacie.
    Gdy jest założony starter to ciągle miga, próbując się odpalić, po wyjęciu
    startera zaczyna świecić i świeci do włożenia startera lub wyłączenia.

    Statecznik Elgo dla 1x FL 13W (0.165A fi 0.5) lub 2x FL 8W (0.150A fi 0.55),
    świetlówka Osram L 13W/840 970lm (oba włókna sprawne), starter Philips S2
    4-22W (wypróbowany też Osram AC 4-22W).

    Macie pomysł co może być nie tak? Może świetlówka (L) źle dobrana do
    statecznika (FL)?

    --
    http://www.gophi.pl/