  • 1. Data: 2013-03-26 19:33:23
    Temat: Święta???
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Skręcałem dziś w prawo a z przeciwka w tę samą ulicę skręcał radiowóz,
    przepuszczając mnie. Wiedziałem, że zauważą brak zapiętych pasów u mnie i
    miałem rację. Jak tylko wjechaliśmy w uliczkę to odpalili dyskotekę i
    przystąpili do kontroli. Dmuchnąłem w jakąś czarną pałkę, zapytali czemu nie
    miałem zapiętych pasów, sprawdzili IMEI komórki i zabrali dokumenty do
    sprawdzenia.
    Po kilku minutach oddali dokumenty i kazali zapinać pasy. Mandatu nie
    dostałem(???). Świąteczna atmosfera czy co?

    Zaraz sprawdzę, za ile mogę sobie kupić jakiś prezent ;)

  • 2. Data: 2013-03-26 19:43:08
    Temat: Re: Święta???
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-26 19:33, frank drebin pisze:
> [...]
    > dostałem(???). Świąteczna atmosfera czy co?
    >
    > Zaraz sprawdzę, za ile mogę sobie kupić jakiś prezent ;)

    Ile masz lat i jaką markę samochodu że imei sprawdzali?
    Zdarzają się ludzie na służbie a nie w biznesie;)

  • 3. Data: 2013-03-26 20:04:19
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ile masz lat i jaką markę samochodu że imei sprawdzali?
    > Zdarzają się ludzie na służbie a nie w biznesie;)

    mam 44 i wyglądam poważnie. Ale pan grzecznie zapytał czy mam telefon i
    zwyczajnie mogłem powiedzieć że nie mam, ale ja popieram takie sprawdzanie,
    więc podałem mu numer.

  • 4. Data: 2013-03-26 20:51:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** frank drebin pisze tak:

    > Mandatu nie dostałem(???). Świąteczna atmosfera czy co?

    To chyba z okazji świąt moje orły-sokoły dostały klucze do kłódki na
    dystrybutorze i mnie chyciły w lejek. Mój pierwszy w życiu lejek i
    pierwsza od 8 lat kontrola.

    Wzruszyłem się, chlip.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2013-03-26 21:26:42
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Nie kumam . Po co im IMEI ?

    Marek

  • 6. Data: 2013-03-26 21:32:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    > dostałem(???). Świąteczna atmosfera czy co?
    >
    > Zaraz sprawdzę, za ile mogę sobie kupić jakiś prezent ;)

    Bo Policja to nie Straże WiejskoMiejskoGminnoSołtysowe. Po nich można
    się ludzkich odruchów spodziewać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2013-03-26 21:40:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Mar 2013, hisjusz wrote:

    > Zdarzają się ludzie na służbie a nie w biznesie;)

    To samo mnie naszło :)
    Idzie oczywiście o "proporcjonalność prawa" oraz sławną
    "szkodliwość czynu".

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2013-03-26 21:42:44
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie kumam . Po co im IMEI ?
    > Marek

    szukają w bazie kradzionych telefonów

  • 9. Data: 2013-03-26 21:50:11
    Od: u...@d...invalid

    On 26.03.2013 20:04, frank drebin wrote:
    > mam 44 i wyglądam poważnie. Ale pan grzecznie zapytał czy mam telefon i
    > zwyczajnie mogłem powiedzieć że nie mam, ale ja popieram takie
    > sprawdzanie, więc podałem mu numer.
    He, he... czyli jakbyś ukradł telefon i powiedział, że nie masz to by
    nic nie zrobili. Świetnie że lubisz akcje w których kontrolowani są
    tylko niewinni a złodzieje mogą się cieszyć brakiem "sprawdzania" :) To
    tak jak z tym zakazem picia alkoholu w miejscach publicznych. Lumpy co
    stali u mnie przed sklepem zanim wprowadzili przepis stoją nadal i srają
    na zakazy a ludzie kulturalni co by chcieli sobie w parku na ławeczce
    raz na jakiś czas otworzyć kiegoś dobrego importowanego double bocka to
    już tego zrobić nie mogą, bo będą się poczuwali i popierali zakaz :)
    Uwielbiamy kontrolę, czujemy się w tedy jak u mamusi, która się nami
    opiekuje i za nas myśli, ale mamy w dupie to, że ograniczamy własną wolność.

  • 10. Data: 2013-03-26 22:20:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Mar 2013, frank drebin wrote:

    > Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał
    >
    > szukają w bazie kradzionych telefonów

    Ale pytanie jest zasadne - skoro sprawdzają telefon nie na podstawie
    tego że "namierzyli", bo np. dzwonił w czasie jazdy, ale że posiadacz
    sam go pokazuje.
    Niby wiadomo że przestępcy potrafią być "inteligentni inaczej",
    ale bez przesady.

    pzdr, Gotfryd