-
1. Data: 2013-10-06 17:08:58
Temat: Suzuki gs400l
Od: maruś <marcio00@_NOSPAM_interia.pl>
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi cały
czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km pali i
trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma nic
na mój temat do pomocy.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2013-10-06 20:13:46
Temat: Re: Suzuki gs400l
Od: "Tmek" <T...@d...ek>
Użytkownik "maruś" <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
news:5b8ac3075d72dfa878cd3cd17c627bab$1@grupy.scigac
z.pl...
> Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
> akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi cały
> czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km pali i
> trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
> może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma nic
> na mój temat do pomocy.
Zaczynasz od tego ze mierzysz co tam z siebie ten regulator daje, tzn jakie
napiecie ma na wyjsciu, jakie masz na zarowce itd. Do tego pomiar uzwojen
alternatora i reszty uzwojen ktore wchodza w jego sklad.
Inna sprawa, czemu poprzedni regulator padl. Czy ze starosci czy dlatgo, ze
cos jest nie tak z alternatorem albo jego wzbudzaniem? Czy tez dlatego ze
masz w kiepskim stanie elektryke, niekontakt na jakis zlaczach i wymiana
regulatora nie usunela przyczyny ktora sparawila ze poprzedni padl.
A jak nie usunela to aktualny zestaw aku plus regiel tez moze pasc.
Tmek
-
3. Data: 2013-10-06 21:46:37
Temat: Re: Suzuki gs400l
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2013-10-06 17:08, maruś pisze:
> Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
> akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi
> cały czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km pali
> i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
> może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma
> nic na mój temat do pomocy.
napiecie mierzyl ?
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
4. Data: 2013-10-07 08:51:27
Temat: Re: Suzuki gs400l
Od: Magic <m...@w...pl>
W dniu 2013-10-06 17:08, maruś pisze:
> Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
> akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi
> cały czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km pali
> i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
> może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma
> nic na mój temat do pomocy.
>
W Bzyczku żarówka mi padała z prozaicznego powodu braku amortyzacji
reflektora. Gumowe podkładki między reflektor a mocowanie załatwiły sprawę.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
5. Data: 2013-10-07 10:12:00
Temat: Re: Suzuki gs400l
Od: maruś <marcio00@_NOSPAM_interia.pl>
Kuczu napisal
> W dniu 2013-10-06 17:08, maruĹ pisze:
>> Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam nastÄpujÄ cy problem, wymieniaĹem
>> akumulator razem z regulatorem poniewaĹź ulegĹy uszkodzeniu i pali mi
>> caĹy czas ĹźarĂłwkÄ z przodu, co zaĹoĹźÄ nowÄ to po przejechaniu 20 km
pali
>> i trzeba zakĹadaÄ nowÄ , dodam teĹź Ĺźe przed wymiana rĂłwnieĹź paliĹo.
Co to
>> moĹźe byÄ za przyczyna. I nie piszcie Ĺźe google twoim wujkiem bo nie ma
>> nic na mĂłj temat do pomocy.
> napiecie mierzyl ?
Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że
pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych nie
pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
6. Data: 2013-10-07 10:38:56
Temat: Re: Suzuki gs400l
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-10-07, maru? <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
>
>> napiecie mierzyl ?
>
>
> Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że
> pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych nie
> pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka
>
Zmierz napiecie na kostce tej zarowki i solidnosc masy. Moze jest za niskie
napiecie a tego halogeny nie lubia.
--
Artur
ZZR 1200
-
7. Data: 2013-10-07 10:55:35
Temat: Re: Suzuki gs400l
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2013-10-07 10:12, maruś pisze:
> Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że
> pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych
> nie pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka
stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie
na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku
swiatel lub samej przedniej lampie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
8. Data: 2013-10-07 14:43:27
Temat: Re: Suzuki gs400l
Od: maruś <marcio00@_NOSPAM_interia.pl>
Kuczu napisal
> W dniu 2013-10-07 10:12, maruĹ pisze:
>> Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko Ĺźe dodam Ĺźe
>> pali tylko i wyĹÄ cznie ĹźarĂłwke mijania/drogowe a tyĹu postoju i innych
>> nie pali lampek w zegarach nic tylko ta ĹźarĂłwka
> stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie
> na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku
> swiatel lub samej przedniej lampie.
tak zgadza sie. tak mialy rowniez niektore skutery. ja ten przewod
przepiolem bezposrednio do regulatora a jego zastapilem stalym napieciem.
a to meze byc taki powod czasem co Magic napisal?
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/