  • 1. Data: 2009-01-22 08:26:24
    Temat: Suzuki SV1000S - turystyka
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net>

    Hej,
    Przymierzam sie do Suzuki SV1000S. Zastanawiam sie tylko jak bedzie sie
    zachowywac SV podczas jazdy w trasie we dwoje.

    * Czy pasazer bedzie mial na tyle wygodnie, zeby zrobic ok 500km jednego dnia
    (ochrona przed wiatrem, ustawienie podnozkow, itd)
    * Czy da sie zamocowac w sensowny sposob zestaw 3 kufrow

    Ktos przerabial podobne problemy?

    Piotr Klimek
    Suzuki RF600R
    http://bikepics.com/members/piko/93rf600/

  • 2. Data: 2009-01-23 09:52:03
    Temat: Re: Suzuki SV1000S - turystyka
    Od: jarek_bolo <bolo19213@wpWYTNIJ_TO.pl>

    Witaj

    Ja machnąłem 2 razy UK-PL na SV650S, a one chyba wymiarowo się nie
    różnią, tylko samym silnikiem.

    Moje doświadczenia w pokonywaniu długich dystansów tym motorem okazały
    się kiepskie.
    Wzrostu mam 172cm. Zgięcie kolan podczas jazdy okazało się zbyt duże,
    bolały mnie nogi. Być może dlatego, że mięśnie łydek i ud mam spore, co
    przy zgięciu powodowało problemy w krążeniu krwi.
    Plecy nie bolały, dupa tak nie bolała, ale kolana bolały, że jak się
    dało to zrzucałem stopy z podnóżków i rozprostowywałem nogi podczas jazdy.
    Trasa rozplanowana była zawsze na dwa dni z noclegiem w Niemczech w
    połowie drogi, czyli wychodziło po ok. 800km na dzień.

    Z pasażerem nie jeździłem, więc się nie wypowiem.

    Co do kufrów to Givi ma pełny zestaw do montaży kufrów, centralnego i
    bocznych.

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

  • 3. Data: 2009-01-23 10:14:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    jarek_bolo pisze:
    > Witaj
    >
    > Ja machnąłem 2 razy UK-PL na SV650S, a one chyba wymiarowo się nie
    > różnią

    Różnią się zasadniczo, najlepiej widać to w pierwszej generacji bo ramy
    i owiewki mają zupełnie inny wygląd.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 4. Data: 2009-01-24 12:02:50
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Piotr Klimek pisze:
    > Hej,
    Siemka

    > Przymierzam sie do Suzuki SV1000S. Zastanawiam sie tylko jak bedzie sie
    > zachowywac SV podczas jazdy w trasie we dwoje.
    W trasie będzie się zachowywał bardzo dobrze o ile będziesz jeździł
    zdecydowanie szybko, ten sprzęt nie lubi powolnej jazdy. Jego jedyną
    wadą jest dość mały zbiornik lub zbyt duże spalanie ;), bo co te 260 km
    maksymalnie trzeba tankować. Jest to sprzęt SPORTOWO-turystyczny, nie
    odwrotnie i trzeba zdawać sobie z tego sprawę. W każdym razie 500km
    dziennie to się da zrobić bez większego problemu.

    > * Czy pasazer bedzie mial na tyle wygodnie, zeby zrobic ok 500km jednego dnia
    > (ochrona przed wiatrem, ustawienie podnozkow, itd)
    Jak dla mnie ochrona przed wiatrem jest całkowicie wystarczająca, nogi
    są faktycznie dość ugięte i trochę sie męczą, a ja mam 170 cm wzrostu.
    Pasażer no - też może przejechać te 500 km dziennie, ale nie oczekuj
    wielkiego banana na twarzy :).

    > * Czy da sie zamocowac w sensowny sposob zestaw 3 kufrow
    Ja nie lubię takich balastów, więc nie montowałem, ale się da.

    > Ktos przerabial podobne problemy?
    Jak się świadomie wie na co się decyduje to, to nie są problemy. Ja
    śmigam nim dwa sezony jakieś 15 tyś. chyba nakręciłem.

    Jeśli mogę coś doradzić to nie polecam tego sprzęta jeśli szukasz
    jakiegoś motocykla. To jest motocykl, że się go chce i szuka się jedynie
    egzemplarza, a nie rozważa jako jeden z wielu. To raczej nie jest
    motocykl uniwersalny.

    --
    MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    Srebrny SV1000S

  • 5. Data: 2009-01-24 13:45:01
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net>

    Dnia (Sat, 24 Jan 2009 13:02:50 +0100) ktos podajacy sie za Meri
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > jakiegoś motocykla. To jest motocykl, że się go chce i szuka się jedynie
    > egzemplarza, a nie rozważa jako jeden z wielu. To raczej nie jest

    Serdeczne dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Na SV choruje od dawna, wiec
    wiem czego chce. Chcialem kupic 650, ale trafila sie RFa, a teraz chce ja
    zamienic na 1000 :) Wiem, ze nie jest to motocykl turystyczny, jednak raz na
    jakis czas chcialbym go wykorzystywac w takich celach, stad pytanie czy
    sie da. Wiekszosc czasu jezdze na motocyklu bez pasazera i kufrow.

  • 6. Data: 2009-01-28 22:04:25
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > jakis czas chcialbym go wykorzystywac w takich celach, stad pytanie czy
    > sie da. Wiekszosc czasu jezdze na motocyklu bez pasazera i kufrow.
    Nie ma sprawy ;). Jeśli tak to myślę, że będziesz bardzo zadowolony.

    --
    MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    Srebrny SV1000S