-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Meri <p...@o...eu>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Suzuki SV1000S - turystyka
Date: Sat, 24 Jan 2009 13:02:50 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 38
Message-ID: <glf01a$eba$1@news.onet.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
NNTP-Posting-Host: cmpc67-018.astral.lodz.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1232798570 14698 193.238.67.18 (24 Jan 2009 12:02:50 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jan 2009 12:02:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:586541
[ ukryj nagłówki ]Piotr Klimek pisze:
> Hej,
Siemka
> Przymierzam sie do Suzuki SV1000S. Zastanawiam sie tylko jak bedzie sie
> zachowywac SV podczas jazdy w trasie we dwoje.
W trasie będzie się zachowywał bardzo dobrze o ile będziesz jeździł
zdecydowanie szybko, ten sprzęt nie lubi powolnej jazdy. Jego jedyną
wadą jest dość mały zbiornik lub zbyt duże spalanie ;), bo co te 260 km
maksymalnie trzeba tankować. Jest to sprzęt SPORTOWO-turystyczny, nie
odwrotnie i trzeba zdawać sobie z tego sprawę. W każdym razie 500km
dziennie to się da zrobić bez większego problemu.
>
> * Czy pasazer bedzie mial na tyle wygodnie, zeby zrobic ok 500km jednego dnia
> (ochrona przed wiatrem, ustawienie podnozkow, itd)
Jak dla mnie ochrona przed wiatrem jest całkowicie wystarczająca, nogi
są faktycznie dość ugięte i trochę sie męczą, a ja mam 170 cm wzrostu.
Pasażer no - też może przejechać te 500 km dziennie, ale nie oczekuj
wielkiego banana na twarzy :).
> * Czy da sie zamocowac w sensowny sposob zestaw 3 kufrow
Ja nie lubię takich balastów, więc nie montowałem, ale się da.
>
> Ktos przerabial podobne problemy?
Jak się świadomie wie na co się decyduje to, to nie są problemy. Ja
śmigam nim dwa sezony jakieś 15 tyś. chyba nakręciłem.
>
>
Jeśli mogę coś doradzić to nie polecam tego sprzęta jeśli szukasz
jakiegoś motocykla. To jest motocykl, że się go chce i szuka się jedynie
egzemplarza, a nie rozważa jako jeden z wielu. To raczej nie jest
motocykl uniwersalny.
--
MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
Srebrny SV1000S
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.09 13:45 Piotr Klimek
- 28.01.09 22:04 Meri
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod