eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSuzuki SV1000S jako motocykl turystycznySuzuki SV1000S jako motocykl turystyczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Suzuki SV1000S jako motocykl turystyczny
    Date: Mon, 11 May 2009 07:30:44 +0000 (UTC)
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 44
    Sender: 6...@c...chello.pl
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: chello089074132216.chello.pl
    X-Trace: news.wp.pl 1242027044 18144 89.74.132.216 (11 May 2009 07:30:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 May 2009 07:30:44 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.18.8-xen (i686))
    X-EKG: 832814
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:597861
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,
    Jakis czas temu pytalem o turystyczne mozliwosci duzego SV
    ( http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
    e_thread/thread/b2c69667d45e2512/211dcc5802beaa97?hl
    =pl&q=suzuki+sv+1000+turystyka+group%3Apl.rec.motocy
    kle+author%3Apiotr+author%3Aklimek&pli=1 )

    Niedawno mialem okazje sprawdzic samemu jak sie zachowuje ten
    motocykl zapakowany trzema kuframi i z pasazerem. Udalo nam sie przejechac
    w ciagu ostatnich dwoch tygodni ponad 2000km (dwa weekendowe wypady) z
    czego najdluzszy odcinek mial 650km.

    Wnioski jakie mi sie nasunely odsnosnie turystycznych cech SV:

    * Bagaz i dynamika
    Kufry i pasazer nie robia wrazenia na silniku, ani na zawieszeniu. Przy
    wyprzedzaniu nie potrzebne sa redukcje a dynamika jest wiecej niz wystarczajaca.
    Mozna jechac z dowolna predkoscia, pod warunkiem ze nie odpadna od tego
    kufry :)

    * Spalanie
    Jazda autostrada z predkoscia 160km/h rowna sie spalaniu w okolicach 6,5-7L,
    przy 190km/h pali okolo 8L, z kolei turlajac sie 110km/h spalanie wynosi mniej
    niz 6L. Bak ma 17L, z czego 4 to rezerwa.

    * Wygoda kierowcy i pasazera
    Po najdluzszym odcinku nie bylismy jakos dramatycznie zmeczeni, w sumie
    najbardziej doskierwal mi bol nadgarska. Pasazerke bolaly kolana. Ale nie
    bylo tragedii. Gdyby zaszla taka potrzeba to moglibysmy bez problemu
    jechac dalej.

    * Wady
    Komfort jazdy by sie poprawil po zamontowaniu nieco wyzszej szyby oraz
    olejarki do lancucha.

    Nie jezdzilem nigdy prawdziwym turystykiem, ale jak dla mnie do szybkiej
    turystyki duze SV nadaje sie bardzo dobrze. Wiec jesli ktos planuje kupic
    ten motocykl i kilka razy do roku wybrac sie na dluzsza wycieczke a przez
    reszte czasu zamykac opony na zakretach wokol komina to jest to dobry
    wybor.


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: