eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSuzuki 600 GSF - dziwna praca cylindrówSuzuki 600 GSF - dziwna praca cylindrów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: SebastianG <gorskisebastian@_NOSPAM_o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Suzuki 600 GSF - dziwna praca cylindrów
    Date: Sun, 14 Aug 2011 19:13:15 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 29
    Message-ID: <5260b21a05bbbd680381e1759d801426$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1313349195 8831 85.232.234.178 (14 Aug 2011 19:13:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Aug 2011 19:13:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: host109-151-160-10.range109-151.btcentralplus.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:644650
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Z góry chcialbym przeprosić jeżeli podobny (lub taki sam) temat już był,
    ale niestety nie doszukałem się

    Mam pewien problem z moim motorkiem, a mianowicie po odpaleniu wszystko
    działa jak należy, ładnie i dość regularnie chodzi. Ale po przejechaniu np
    10km, gdzie silnik jest już dość rozgrzany da się wyczuć zmiane w jego
    pracy - tzn do około 4000-5000rpm jest tak jakby osłabiony o jeden
    cylinder ( mona to łatwo wyczuć, no i przede wszystkim słychać całkiem
    inną pracę silnika)
    Po pewnym czasie moto całkowicie odmawia posłuszeństwa i coraz gorzej
    wchodzi na obroty. Dzisiaj miałem ten sam problem - musiałem się zatrzymać
    żeby poprostu ostygł - z ciekawości dotknąłem (z wyczuciem i delikatnie)
    kolektora - pierwszy był ciepły a reszta gorąca...
    Gdy moto już ostygło (musiałem kontynuować jazde)ruszyłem ale słychać było
    że nie chodzi na wszystkich czterech cylindrach, po przejechaniu jakiś 2km
    znowu całkowity spadek mocy i po zatrzymaniu z ciekawości znowu
    zobaczyłem/dotknąłem kolektor - tym razem pierwsze trzy były gorące a
    ostatni - 4 był ciepły.
    rozumiem że dopiero całkowity spadek zaczął się gdy kolejny cylinder (
    zaraz po tym "najzimniejszym") przestał prawidłowo pracować. - jeżeli się
    mylę to bardzo proszę o poprawienie mnie

    Z góry dziękuję za podpowiedź kolegów którzy są obeznani z tym tematem co
    to może być i jeszcze raz przepraszam za post - jeżeli już był

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: