-
1. Data: 2011-12-10 08:19:49
Temat: Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika
Od: "Sta$" <s...@o...pl>
Witam
Zamocowałem cały układ Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
Bo teraz osiagnalem kres.
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
-
2. Data: 2011-12-10 09:23:20
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-12-10 09:19, Sta$ pisze:
> Witam
> Zamocowa?em ca?y uk?ad Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
> musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
> srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
> rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
> jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
> bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
> Bo teraz osiagnalem kres.
>
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
http://www.dynojet.com/pdf/3137.pdf
--
Kuczu
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
3. Data: 2011-12-10 09:30:02
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika
Od: Michal Demczuk <m...@i...pl>
On 10 Gru, 09:19, "Sta$" <s...@o...pl> wrote:
> Witam
> Zamocowałem cały układ Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
> musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
> srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
> rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
> jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
> bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
> Bo teraz osiagnalem kres.
Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy
CV). Z
podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo
podniesienie
iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :)
Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo
wręcz
wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu:
http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm
Kiedys mialem Nke z ST, jeszce troche pamietam. Jakbys mial jakies
konkretne
pytania to postaram sie pomoc. Mozesz dzwonić lub pisac, telefon
znajdziesz
na mojej stronie.
--
Pozdr..
Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco
-
4. Data: 2011-12-10 15:59:47
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Od: "Sta$" <s...@o...pl>
> Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
> Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
Są blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zakładowych garażu. Chyba oprocz
blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela
hamujac silnikiem :] Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna
zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze dostrojenia.
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
-
5. Data: 2011-12-10 16:17:10
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika
Od: "Sta$" <s...@o...pl>
>Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy
CV). Z
podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo
podniesienie
iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :)
BST, pomoglo o tyle ze nie dlawi sie przy odkrecaniu, gaźnika raczej nie
chciałbym zmieniać, ale zestaw dyno jest do rozważenia
>Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo
wręcz
wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu:
http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm
Będe działa jak puszcza mrozy ;) tzn jak temperatura wzrosie do takiej ze
bedzie chcialo mi sie cokolwiek robic ;)
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
-
6. Data: 2011-12-10 17:25:01
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-12-10 16:59, Sta$ pisze:
>> Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
>> Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
>
> S? blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zak?adowych gara?u. Chyba oprocz
> blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela
> hamujac silnikiem :]
A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika.
> Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze
dostrojenia.
Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
7. Data: 2011-12-11 16:09:37
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Od: "Sta$" <s...@o...pl>
> A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika.
Dekiel jest, nawet jakies sygnatury sa, ale sprawdze we wtorek jak bede w
pracy.
> Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla.
Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly
uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna
atrapa... ;)
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
-
8. Data: 2011-12-11 19:17:26
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Od: doktorski <d...@g...com>
W dniu niedziela, 11 grudnia 2011, 17:09:37 UTC+1 użytkownik Sta$ napisał:
> Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly
> uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna
> atrapa... ;)
Ale wlasnie o to chodzi - co z tego ze po uwolnieniu wydechu zwiekszyles predkosc
oprozniania cylindra a tym samym napelniania swiezym ladunkiem (na ile pozwala
stockowa glowica/rozrzad) skoro brakuje paliwa i na srednich/wyzszych silnik nie
jedzie? Wez pierwsza lepsza szerokopasmowa sonde lambda i wszystko bedzie jasne.
pzdr, dr
14/525/400
-
9. Data: 2011-12-13 18:07:51
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Od: "Sta$" <s...@o...pl>
> Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
> Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
https://picasaweb.google.com/Stanislaw.Marcinkowski/
DR350#5685670307498558994
Z tego co widac ma 4 płytki, oznaczenie Spark Arrestor T-102, nie wiem co to
oznacza, ale moze mi pomozecie
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
-
10. Data: 2011-12-13 19:44:08
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-12-13 19:07, Sta$ pisze:
>> Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
>> Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
>
> https://picasaweb.google.com/Stanislaw.Marcinkowski/
DR350#5685670307498558994
>
> Z tego co widac ma 4 p?ytki, oznaczenie Spark Arrestor T-102, nie wiem co to
> oznacza, ale moze mi pomozecie
>
http://www.supertrapp.com/resource/faqs.asp#9
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X