  • 1. Data: 2011-05-28 11:15:29
    Temat: Subdomena nie otwiera z 'www'
    Od: "o" <...@n...pl>

    Witam Was,

    Przeniosłem skromną stronkę domową na nową domenę i hosting.
    Domenę mam z www.ovh.pl, a hosting na www.000webhost.com

    Strona ma otwierać się na subdomenie. Na gównej domenie chciałbym
    umieścić kiedyś coś innego.
    Strona otwiera się po adresie subdomena.domena.pl, ale nie otwiera się
    po www.subdomena.domena.pl

    Czy możecie podpowiedzieć co powinienem zrobić aby otwierała się
    również z przedrostkiem www?

    Adresy domena.pl oraz www.domena.pl otwierają się poprawnie, tylko z
    subdomeną nie działa.
    Eksperymentowałem z plikiem .htaccess ale nie udało mi się.

    Pozdrawiam!!

    olo

  • 2. Data: 2011-05-28 12:26:34
    Temat: Re: Subdomena nie otwiera z 'www'
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    dodac sub-subdomene www.* z przekierowaniem 301 na subdomene.

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 3. Data: 2011-05-28 13:56:36
    Od: "o" <...@n...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <k...@g...pl> napisał:

    > dodac sub-subdomene www.* z przekierowaniem 301 na subdomene.
    > --
    > pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

    Dostaję informację, że subdomena nie może zawierać kropki....

  • 4. Data: 2011-05-28 14:31:25
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Dostaję informację, że subdomena nie może zawierać kropki....

    subsubdomena.subdomena.domena.pl
    gdzie subsubdomena = www