  • 1. Data: 2011-05-26 23:45:18
    Temat: Problem z aliasem CNAME
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Mam załozone konto na no-ip.org i tam stworzona subdomene xxx.no-ip.org, na ovh
    posiadam jednak
    swoją własną domenę więc stworzyłem dla xxx.no-ip.org alias CNAME
    (yyy.mojadomena.pl), no ale
    niestety - adres xxx... jest aktualny, podczas gdy po wejsciu na yyy.mojadomena.pl
    następuje
    przekroczenie połączenia z serwerem (Podczas pingowania wyświetla się stary adres
    IP). Po wejsciu na
    xxx... wszystko działa jak należy, adres jest aktualny. Czy można temu jakoś
    zaradzić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-27 17:09:11
    Temat: Re: Problem z aliasem CNAME
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stary adres IP). Po wejsciu na xxx... wszystko działa jak należy, adres jest
    > aktualny. Czy można temu jakoś zaradzić?

    nie odświeżyły się dnsy, zrob serwer na stałym IP

  • 3. Data: 2011-05-27 21:12:07
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    > nie odświeżyły się dnsy,

    To akurat się domyśliłem... Ale zastanawia mnie jedno, dlaczego domena która
    skonfigurowana jest tak:

    xxx.mojadomena.pl (CNAME) --> yyy.no-ip.org (dynamiczny DNS) --> moje aktualne IP

    Przekierowuje bezpośrednio na IP zamiast na yyy.no-ip.org? Przecież przekierowanie
    mam zrobione
    najpierw na dynamiczny DNS a nie bezpośrednio na IP! Więc czemu muszę czekać na
    odświeżenie DNS? Nie
    pojmuje tego...

  • 4. Data: 2011-05-29 19:17:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > przekierowanie mam zrobione najpierw na dynamiczny DNS a nie bezpośrednio
    > na IP! Więc czemu muszę czekać na odświeżenie DNS? Nie pojmuje tego...

    miałem to samo i tak samo się zachowywało
    dla siebie zrobiłem i sobie ułatwiłem że nie zadziałało

    sip.tlenofon.pl sip.mojadomena.pl (registrar)
    ip sip2.mojadomena.pl (call proxy)

    wydaje mi się że cname sprawdza tylko raz IP - podczas dodawania