  • Data: 2011-02-14 09:08:56
    Temat: Styl pczycisku submit.
    Od: pikson <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    czy moglibyście mi wytłumaczyć, czy istnieją jakieś problemy z
    korzystaniem linków zamiast przycisków <input type="submit">

    Ostatnio projektant w pokazał projekt, w którym wszsytkie przyciski w
    formularzu wyglądają jak zwykłe linki. Moim naturalnym krokiem, było
    stwierdzenie, że w takim razie będziemy korzystać z <a href="#"
    onclick="form.submit()"> i wykorzystamy style linków do tych
    "przycisków".

    Przycisk submit też zachowałem, tylko że ukryty, aby można było
    normalnie etnerem submitować formularz w każdej przeglądarce. Niestety
    szefostwo stwierdziło, że to nie naturalne podejście, że takie linki z
    onclickami to hacki i że należy ostylować inputy.

    Moje pytanie jest takie: czy rzeczywiście linki są jakimś
    zagrożeniem?

    Ja osobiście nie widzę tutaj żadnego przeciwskzania dla takiego użycia
    linków i pozbycia się przycisków formularzy. W ten sposób mogę
    wykorzystać gotowe style dla linków.

    Argument, że trzeba mięć JS włączony, jest chyba już w dzisiejszych
    czasach przeterminowany, prawda?

    Pozdrawiam
    Tomasz Trela