  • 11. Data: 2017-11-20 11:24:19
    Temat: Re: Stwierdzenie cofnięcia licznika
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Wystaw. Ustawi się kolejka i ktoś kupi. Co się bedziesz przejmował ludźmi którzy
    zakladają że jestes oszustem?

    Myślę, że ludzie nie zakładają, że on jest oszustem.
    Nie zakładają również, że jest uczciwy.

  • 12. Data: 2017-11-20 22:52:52
    Od: "Adam J" <a...@w...pl>

    Użytkownik "zhbick" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam J" napisał w wiadomości grup

    > Czyli do kościoła jeździ tylko w święta, no pięknie, pięknie. A niedziele,
    > a pierwsze piątki, a w tygodniu litania/różaniec/wypominki?

    Jeszcze babki lubi bajerowac (na fakcie) wiec nie jest jeszcze na etapie
    różańców :)

    Gdyby nie to że z początku pożyczalem auto od dziadka przebieg byłby
    znacznie niższy. W zeszłym roku wymienil opony, kapcie miały 25 lat -
    michelin :)