  • Data: 2010-01-06 13:18:31
    Temat: Strzał w kolektor - raz jeszcze
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mechanik po >>>sprawdzeniu świec stwierdził że 2 mają przerwe ponad 1mm.
    Poprawił na 0,7.
    trzęsie, przyśpiesza >>>gorzej niż maluch.
    gwizdki zadziałały.

    Tak jak pisaliście, sprawdzono czy jakiś wężyk się nie odpiął, mechanik
    sprawdził ciśnienie w cylindrach. Wszystko ok.
    Dwie świece (2 i 3) dawały mniejszą iskrę. Wymieniono swiece i kable WN
    - autko odzyskało moc, lecz na wolnych obrotach i przy mocnym
    przyśpieszaniu trzęsie. Teraz to mam wrażenie że pali na 3 gary, wtedy na 2.

    Mechanik stawia jeszcze na cewkę.
    Jeszcze mam pytanie, ma ktoś opis, jak połączyć kable WN? Chodzi mi o
    kolejnośc na świecach i na cewce.
    Auto to Escort 1,6 16V rok 99

    Pozdrawiam
    Adam