  • 1. Data: 2009-12-16 09:58:51
    Temat: Strumieniowanie video rm bez Real Player
    Od: "Seba" <b...@s...pl>

    Klienci nazekaja, ze aby ogladnac filmy kodowane w formacie rm musza
    instalowac Real Player.
    Czy istnieje plugin dla mozilli i IE zastepujecy pelny Real Player?
    W przypadku braku czytnika Mozilla probuje instalowac pelny RP, a w Viscie i
    Windows 7 niemozliwa jest taka instalacja bez uprawnien admina.

  • 2. Data: 2009-12-16 13:34:32
    Temat: Re: Strumieniowanie video rm bez Real Player
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Zainteresuj się znacznikiem <video>:
    http://camendesign.com/code/video_for_everybody

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-12-18 06:52:09
    Od: "Seba" <b...@s...pl>

    > Zainteresuj się znacznikiem <video>:
    > http://camendesign.com/code/video_for_everybody
    Dzieki za podpowiedz ale ten znacznik nie eliminuje instalowania QuickTime,
    Flash itp...
    Tak mi sie przynajmniej wydaje, bo strona mi sie wczytuje jakosc dziwnie i
    nieczytelnie.

  • 4. Data: 2009-12-18 12:26:02
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    W dniu 2009-12-18 07:52, Seba pisze:
    > Dzieki za podpowiedz ale ten znacznik nie eliminuje instalowania
    > QuickTime, Flash itp...
    > Tak mi sie przynajmniej wydaje, bo strona mi sie wczytuje jakosc dziwnie
    > i nieczytelnie.

    Bo Twoja przeglądarka nie obsługuje znacznika <video> i właśnie dlatego
    chce dla niego jakąś alternatywę. Doczytaj do końca artykuł. W zasadzie
    nie wiem jak chcesz odtwarzać pliki video bez jakiegoś "ciała obcego"
    jak flash czy real player. Tylko <video> to umożliwia, ale nie wszędzie
    to działa.

    --
    Peter