  • 21. Data: 2010-02-15 13:54:39
    Temat: Re: Strefa taniego internetu (zasięg) w sieci Play - krótkie pytanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-02-14 17:32, qwerty pisze:
    > Mapka jest dziwna. Pokazuje zasięg, gdzie fizycznie go nie ma.

    To akurat normalne;) Chociaż akurat w moim przypadku pokazuje prawdę. To
    jest jednak pikuś. Jak byś zobaczył mapkę Plusa Warszawę-Ursus ( "stary"
    Ursus ) GSM wewnątrz budynków, EDGE też jak najbardziej;) Wejdziesz do
    budynku tak gdzieś do drugiego piętra i znika operator;) Na wyższych
    może porozmawiasz. Mam tego pecha, że mieszkam na parterze i telefon
    stał przez cały czas trwania umowy na oknie i zestawie słuchawkowym.
    Panowie konsultanci błysnęli całym swoim intelektem chyba i napisali mi,
    że przecież mogę się przemieszczać, bo telefon komórkowy to telefon
    mobilny!! Od strony prawnej oni nie widzą żadnego problemu.

    Orangutan, Era, Play jakoś może mieć zasięg, a oni nie i wszystko jest w
    porządku. Na moją prośbę, żeby w takim razie rozwiązali ze mną umowę,
    nawet nie odpowiedzieli. Ale jak przyszło do końca umowy to oni nagle
    planują postawienie stacji bazowej, tylko żebym podpisał z nimi nową umowę;)

    Panowie z Plusa: gdzie Wam się podziała ulica Chełmońskiego? Przy tej
    ulicy powstały trzy osiedla i ona wg. was nie istnieje:)

    Napiszę na końcu mojego wyżalania się: pies was jebał :/