  • 101. Data: 2013-11-23 18:14:32
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-23, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Skoro chcesz jeździć na letnich zimą (albo późną jesienią), to tylko Ci się
    > tak wydaje i Państwo pomyśleć za Ciebie chyba jednak musi.
    > Inaczej nie przeszkadzałby Ci sam fakt, że nie wolno jeździć na letnich,
    > skoro i tak miałbyś dostosowane do warunków opony na kołach.

    Znajdz mi prosze zimowki do motocykla w rozmiarze 120/70ZR17 i 190/55ZR17.
    Dzieki z gory.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 102. Data: 2013-11-23 19:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nagranie z kamer może? Nie hamował, nie zmienił pasa - nie było
    > wymuszenia.

    Hamować hamował, skoro mnie wpuscił.
    Wazne, ze pokazał np. ręką ze mam jechać.
    Pytanie czy bedzie to widac na kamerze.
    Są ustawione równiez na boki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 103. Data: 2013-11-23 19:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale jakie to ma znaczenie? Moja glowa to i ja powinienem o niej
    > decydowac.

    Tak.
    Ale pozostaje kwestia kosztów leczenia.
    Jeżeli okazałoby sie, ze np. pomimo braku nakazu noszenia kasku wypadki z
    urazami głowy zdarzały sie bardzo sporadycznie, np. 10 na rok na cała
    Polske to takie uregulowanie rzeczywiście wydaje sie przeregulowaniem.
    Ale moze to jest jakis wiekszy problem?

    Bo jezeli sie okaze, ze problemem nie było, a jednak wprowadzono nakaz, to
    zaczynam czuc lobbing producentów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 104. Data: 2013-11-23 19:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A czyż nie jest absurdem robienie z prostego, rozsądnego i
    > niekłopotliwego nakazu zakładania kasku bandyckiego zamachu na
    > wolność??

    Jest.
    Ale porównanie tego do budowania reaktora atomowego na podwórku...

    Z drugiej strony w ten sposób mozna wytłumaczyc kazde kolejne małe
    uregulowanie.
    Bo przeciez kazde małe uregulowanie jest tylko małym uregulowaniem a nie
    zamachem na wolnosc. A z tych wielu małych uregulowań robi sie...

    Ale w sumie co do kasków - sam nie wiem. Rozumiem zarówno argumenty za jak
    i przeciw.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 106. Data: 2013-11-23 19:07:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jeśli zagwarantujesz, że twoja (i innego bezkaskowca) głowa na pewno
    > nie znajdzie się na mojej drodze - decyduj sobie ile chcesz (np. na
    > terenie prywatnym wyłączonym z publicznego ruchu).

    Teraz to żartujesz, Andrzej?
    Jak nawet jego głowa znajdzie sie na Twojej drodze, to co ci robi za
    różnice cy bedzie w kasku czy bez?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 105. Data: 2013-11-23 19:07:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A ty zadeklarujesz za leczenie jak sie przewrocisz na chodniku i
    > zlamiesz noge?

    A przewracając sie na chodniku w jakis sposób przyczyniasz sie do obnizenia
    swojego bezpieczesntwa co powoduje złamanie nogi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 107. Data: 2013-11-23 20:51:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > 1. Dlaczego nie żądasz tego samego od np. wszystkich palących?

    Sugerujesz zakaz palenia?
    Może i byłbym w stanie łyknąć, choć sam fajeczkę popalam.
    Ale palacze chociaż wpłacają sporą kasę do budżetu, czego z tytułu brak
    kasku się nie pobiera.

  • 108. Data: 2013-11-23 20:51:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A ty zadeklarujesz za leczenie jak sie przewrocisz na chodniku i zlamiesz
    > noge?

    Jeśli będę miał ochotę zrobić to celowo.....

  • 109. Data: 2013-11-23 20:52:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Znajdz mi prosze zimowki do motocykla w rozmiarze 120/70ZR17 i 190/55ZR17.

    A po co zimówki do pojazdu, którego się zimą nie używa, bo nie ma to
    najmniejszego sensu?

  • 110. Data: 2013-11-23 20:53:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> [...]
    > odcinku co następuje:

    > Teraz to żartujesz, Andrzej?
    > Jak nawet jego głowa znajdzie sie na Twojej drodze, to co ci robi za

    Zasadnicze, jak walnie czerepem o ziemię, to szansa, żeby się wylizał w 7
    dni jest mało realna.