  • 1. Data: 2011-10-06 11:45:08
    Temat: Ktoś chętny na testowanie smartfona z WP7 w Orange?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Nikt nie psiał o tym na grupie, więc pewnie wszyscy po cichu się
    rejestrują, by otrzymać smartfona z Orange ;-) -
    <http://www.testuj.orange.pl/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-10-06 12:09:02
    Temat: Strata czasu,
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    To jest konkurs w ktorym mozna w pierwszym etapie wygrac mozliwosc
    testowania - bo to jest uznaniowe - jak sie glupie filmy im zrobi i przesle

    P.
    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 3. Data: 2011-10-06 21:58:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > Nikt nie psiał o tym na grupie, więc pewnie wszyscy po cichu się
    > rejestrują, by otrzymać smartfona z Orange ;-) -
    > <http://www.testuj.orange.pl/>

    tyle telefonów, po co interesować się akurat tym jednym
    dwa lata temu kupiłem i póki nie padnie nie zmienię

    erator/

  • 4. Data: 2011-10-06 23:18:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisał:

    > tyle telefonów, po co interesować się akurat tym jednym
    > dwa lata temu kupiłem i póki nie padnie nie zmienię

    Taaak, dwa lata temu kupiłeś model wprowadzony na rynek rok temu.
    Takie głodne kawałki możesz wstawiać w knajpie na rynku w Złotowie.

    JoteR

  • 5. Data: 2011-10-07 12:39:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Taaak, dwa lata temu kupiłeś model wprowadzony na rynek rok temu.
    > Takie głodne kawałki możesz wstawiać w knajpie na rynku w Złotowie.

    masz mózg? po co mi model wprowadzony rok temu?
    ja kupiłem 2 lata temu model wprowadzony 2 lata temu

    nie jakieś nowe pierdoły potrzebne tylko nastolatkom

    erator/

  • 6. Data: 2011-10-07 16:06:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisał:

    > masz mózg? po co mi model wprowadzony rok temu?
    > ja kupiłem 2 lata temu model wprowadzony 2 lata temu

    2 lata temu wprowadzono HTC 7 Mozart?
    Nie brnij już dalej, przygłupie.

    JoteR

  • 7. Data: 2011-10-07 20:58:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > "zlotowinfo" napisał:
    >
    > 2 lata temu wprowadzono HTC 7 Mozart?
    > Nie brnij już dalej, przygłupie.

    przygłup to ty jesteś bo uważasz się za jasnowidza
    nie pisałem jaką komórkę mam

    erator/

  • 8. Data: 2011-10-07 21:06:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisał:

    > przygłup to ty jesteś bo uważasz się za jasnowidza
    > nie pisałem jaką komórkę mam

    A o czym, ćwoku, jest wątek? Do czego prowadzi odnośnik, bezpośrednio pod
    którym raczyłeś się zdefekować? Ale czego tu wymagać od międzygrupowego
    pacana, z pewnością nie umiejętności pisania na temat.
    Spadaj, grząsiu.

    JoteR

  • 9. Data: 2011-10-08 12:48:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > którym raczyłeś się zdefekować? Ale czego tu wymagać od międzygrupowego
    > pacana, z pewnością nie umiejętności pisania na temat.

    że ty próbujesz rżnąć idiotę to twoja sprawa

    odrazu pisałem że kupiłem telefon 2lata
    takie zabawy o ktorych mowa wątku to dla nastolatków

    erator/