  • 11. Data: 2011-10-20 16:59:35
    Temat: Re: Straszna historia
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2011-10-20 14:17, AZ pisze:

    > Bylem w takim stresie, ze nie spojrzalem. Zolta byla. Mostka Kawasaki
    > chyba tez nie budowalo.

    Komatsu. Dobra bo japońska ;-)

  • 12. Data: 2011-10-21 10:22:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, Daniel Kowalski <b...@g...pl> wrote:

    > Komatsu. Dobra bo japońska ;-)

    To jednak byl CAT ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-10-21 16:35:42
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Norbi
    A sprobuj zrobic jak w Yamasze zeby sie kontrolka oleju zapalila :)

    Ale ze niby co???
    nie raz mi sie to zdarzylo...

  • 14. Data: 2011-10-21 16:37:28
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** AZ
    Nie dolewac oleju przez 100km?

    Nie stosuj kryteri KHI do porzadnych marek tak?

  • 15. Data: 2011-10-21 16:38:03
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    AZ
    Jade dzisiaj rano do roboty.....

    Chcesz o tym porozmawiac???

  • 16. Data: 2011-10-21 17:57:24
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-21 18:35, Tytus pisze:

    > Ale ze niby co???
    > nie raz mi sie to zdarzylo...

    Wiesz - zapalenie sie lampeczki w KHI, Hondzie, Suzuki w wiekszosci
    konczy sie duzymi kosztami - w Yamasze to tylko wskaznik ze trzeba dolac :)

    Moja Yamaszka jest zepsuta bo nie bierze oleju...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 17. Data: 2011-10-21 20:54:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-21, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Wiesz - zapalenie sie lampeczki w KHI, Hondzie, Suzuki w wiekszosci
    > konczy sie duzymi kosztami - w Yamasze to tylko wskaznik ze trzeba dolac :)

    W Yamaszce za czesto by sie palila to zrobili lampke poziomu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-10-23 09:35:18
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

> [...]

    > panewkami na ulicy ale nic. A to po prostu byla koparka z mlotem

    > pneumatycznym demontujaca fundamenty starego mostku. Kamien spadl mi z

    Ta, jak kiedyś koło mnie wywrotka przestała się rozładowywać i tylne wrota
    przywaliły w skrzynię z głośnym metalicznym "JEB!", najpierw pomyślałem, że z
    tyłu była niezła kolizja, a za chwilę wydarłem z zajmowanego miejsca jak świr.
    Oczywiście gdyby coś miało mnie skosić nadlatując z tyłu, nie zdążyłbym uciec,
    ale był to w pewnym sensie odruch.

    MS