  • 1. Data: 2011-10-20 11:38:19
    Temat: Straszna historia
    Od: AZ <a...@g...com>

    Jade dzisiaj rano do roboty, powolutku, zaraz za domem slysze straszny
    lomot, jakby panewka, dech mi zaparlo, w lusterkach patrze za olejem i
    panewkami na ulicy ale nic. A to po prostu byla koparka z mlotem
    pneumatycznym demontujaca fundamenty starego mostku. Kamien spadl mi z
    serca.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-10-20 11:56:01
    Temat: Re: Straszna historia
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Kamien spadl mi z
    > serca.

    i gdzie upadl? na panewke?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2011-10-20 11:56:29
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-20 13:38, AZ pisze:
> [...]
    > panewkami na ulicy ale nic. A to po prostu byla koparka z mlotem
    > pneumatycznym demontujaca fundamenty starego mostku. Kamien spadl mi z

    Jak to bylo ?
    Fstrzasajace.... :D

    I ze to niby plous dla Kawy ze dalej jezdzi ? :)
    A sprobuj zrobic jak w Yamasze zeby sie kontrolka oleju zapalila :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2011-10-20 12:02:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Jak to bylo ?
    > Fstrzasajace.... :D

    Nie zycze nikomu.

    > I ze to niby plous dla Kawy ze dalej jezdzi ? :)

    Na glowe bym musial upasc zeby sprzedac tak wspanialy motocykl.

    > A sprobuj zrobic jak w Yamasze zeby sie kontrolka oleju zapalila :)

    Nie dolewac oleju przez 100km?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-10-20 12:13:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > i gdzie upadl? na panewke?

    Do wody.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-10-20 12:13:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-20 14:02, AZ pisze:

    > Na glowe bym musial upasc zeby sprzedac tak wspanialy motocykl.

    Ee..to chyba odwrotnie,trzeba upaść żeby trzymać:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-10-20 12:14:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

> [...]
    > panewkami na ulicy ale nic. A to po prostu byla koparka z mlotem
    > pneumatycznym demontujaca fundamenty starego mostku. Kamien spadl mi z

    Ale Kawasaki to bylo czy jak?

    KJ

  • 8. Data: 2011-10-20 12:17:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Ale Kawasaki to bylo czy jak?

    Bylem w takim stresie, ze nie spojrzalem. Zolta byla. Mostka Kawasaki
    chyba tez nie budowalo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-10-20 12:39:47
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-20 14:13, AZ pisze:

    > Do wody.

    czyli tam gdzie powinienes wrzucic ta padline...

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 10. Data: 2011-10-20 15:29:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > panewkami na ulicy ale nic. A to po prostu byla koparka z mlotem
    > pneumatycznym demontujaca fundamenty starego mostku. Kamien spadl mi z

    Miałem taką sytuację,odwrotną-wyprzedzam Jelcza i patrzę co mu tak
    napierdziela, a to niestety mój silnik w dużym Kwiacie ostatecznie
    podziękował za współpracę:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S