  • 61. Data: 2011-10-01 06:17:56
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera okoł o 10 SMS'ów dziennie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@b...org> wrote in message
    k...@n...onet.pl...

    > Oczywiście, że nie miały wyróżnionych stref, ale miały zakresy numeracji
    >
    > http://nanpa.com/reports/reports_cocodes_assign.html

    Z tym się oczywiście mogę zgodzić, ale nic to nie zmienia w kwestii
    przenoszenia numerów, które jest dużo bardziej elastyczne niż w PL
    skoro w PL nie można numeru 12-xxxxxx przenieść do Ery czy Orange
    a tu można numer przenosić tam i spowrotem i do VoIPa, bez różnicy.

    Swoją drogą to coś z tą bazą danych numerów jest nie tak - sprawdziłem
    na liście "utilized" trzy zakresy numeracji w strefie kierunkowej 708 dla
    Illinois (przedmieścia Chicago) i żadna z nich nie występuje, a numery
    są choćby przeze mnie używane od 12 lat, przez innych pewnie dłużej.
    Co ciekawe, nie ma ich też w pliku "available" dla tego stanu - coś jest
    baza danych niepełna...